Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuw moederbord/case/PSU?. Ik ga mijn huidige GA-P55A-UD3 + Intel Core i7 860 Boxed vervangen voor een I7 4790K + MSI GTX 970. Ik gebruik mijn pc vooral voor gamen. Ik weet niet of ik ooit ga overklokken. Hier heb ik geen ervaring mee.
Wat is je budget?
Budget moederbord +-120
Budget Case +- 60
Voeding ??
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wellicht MSI aangezien de GPU ook MSI is?
Ik dacht zelf aan de MSI Z97 GAMING 5. Maar ik heb er niet echt veel verstand van. Graag advies
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik een OCZ ModXStream Pro 600W voeding. Is dit genoeg voor de I7 4790K + MSI GTX 970? Ook ben ik opzoek naar een nieuwe case voor mijn systeem. Mijn Enige eis is dat hij zwart is en makkelijk in te bouwen is. Een beetje stil zou ook wel mooi zijn.
In de toekomst wil ik graag over naar een 27 inch 2560x1440 monitor.
Alvast bedankt!
Ik ben opzoek naar een nieuw moederbord/case/PSU?. Ik ga mijn huidige GA-P55A-UD3 + Intel Core i7 860 Boxed vervangen voor een I7 4790K + MSI GTX 970. Ik gebruik mijn pc vooral voor gamen. Ik weet niet of ik ooit ga overklokken. Hier heb ik geen ervaring mee.
Wat is je budget?
Budget moederbord +-120
Budget Case +- 60
Voeding ??
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wellicht MSI aangezien de GPU ook MSI is?
Ik dacht zelf aan de MSI Z97 GAMING 5. Maar ik heb er niet echt veel verstand van. Graag advies
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik een OCZ ModXStream Pro 600W voeding. Is dit genoeg voor de I7 4790K + MSI GTX 970? Ook ben ik opzoek naar een nieuwe case voor mijn systeem. Mijn Enige eis is dat hij zwart is en makkelijk in te bouwen is. Een beetje stil zou ook wel mooi zijn.
In de toekomst wil ik graag over naar een 27 inch 2560x1440 monitor.
Alvast bedankt!
[ Voor 30% gewijzigd door Slaksak op 01-03-2016 14:54 ]