| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik maak geen gebruik van mappen voor bookmarks, maar een sorteer optie voor de (bij mij niet bepaald korte) bookmarkslijst zou ik wel willen 
Maar dan wel meteen voor elke kolom, voor zover mogelijk. Dus niet alleen sorteren op titel, maar ook op topicstarter en subforum.
Maar dan wel meteen voor elke kolom, voor zover mogelijk. Dus niet alleen sorteren op titel, maar ook op topicstarter en subforum.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat is ook een goeie ja, niet zo bij stil gestaan omdat mijn mappen (relatief) korte lijsten met topics hebben.Raven schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:13:
Ik maak geen gebruik van mappen voor bookmarks, maar een sorteer optie voor de (bij mij niet bepaald korte) bookmarkslijst zou ik wel willen
Lijkt me ook vrij eenvoudig te implementeren
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Wat is mooier dan door pijltjes over bladwijzers alfabetisch laten sorteren sleepbaar binnen mapjes beheer tab.
En weer bijna een jaartje verder 
Zijn wij de enige semi-sorteerdozen (
) die zoiets graag zouden willen zien?
We must have order!
Zijn wij de enige semi-sorteerdozen (
We must have order!