Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Poker laptop 1000-2000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een goede laptop voor om op te kunnen pokeren als ik op reis ben.
Hij moet snel en heel stabiel zijn, ik run vaak 5 verschillende poker software tegelijk met statestieken programma (pokertracker 4) dat volgens mij op mysql runt.
Video kaart maakt minder uit en denk een groot(15-19 inch) scherm wel fijn is voor als ik geen extra scherm ter beschikking heb. Resolutie minimaal full hd en liefst 2560x1600(of hoger).
Verder liefst niet te zwaar en lange accu maar deze punten zijn minder belangrijk.
bijvoorbaad dank _/-\o_ _/-\o_

Alle reacties

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
Wat zegt de Pricewatch als je je zoekcriteria invult bij de filters?

...

Verwijderd

Topicstarter
:) was totaal nieuw hier en had dat gedeelte van de site nog niet gevonden een vriend linkte me naar dit forum. bedankt ga daar even kijken

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu alleen resolutie van 2540x1600+ ingevoerd met de gedachte: dat dat allemaal nieuwe laptops zijn dus beter/meer waar voor je geld? klopt die gedachte of worden er ook nog veel nieuwe laptop gemaakt die erg goed zijn en goedkoper en geowon full hd zijn?

http://tweakers.net/categ...K2nQ8RMJ5EjbPdXEYnXXGv9AA

heb nu 31 resultaten, zijn er een paar die je aan zou raden en welke niet?

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:29
Kan je iets specifieker zijn?
WIl je maximaal 15.6 of maximaal 17 inch? Dat is best wel een wereld van verschil.
Hetzelfde geldt voor je budget, is het ongeveer 100 euro, of is 1900 euro ook (totaal) geen probleem? Waar gaat je voorkeur naar uit? Wil je een macbook eventueel of liever niet?
Hoe zwaar vind je te zwaar? Ik vind zelf 2,5kg wel de max, maar mensen slepen ook met 3,5+ kg, dus hier kunnen we nog niet zo veel mee!

edit:
Flink wat specificaties al bijgekomen.
Dell XPS zijn mooie/strakke laptops die degelijk in elkaar zitten. zoek je zoiets of meer een game-laptop met licht en gekleurde accenten?

[ Voor 18% gewijzigd door Stufferdt op 29-02-2016 23:01 . Reden: toevoeging ]

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry voor de onduidleijkheid nogmaals ben totaal nieuw:
ik heb momenteel
http://www.toshiba.it/dis...ducts/satellite-p875-101/
(voelde als een redelijke miskoop)
en die is dus 3kg en vind ik al vrij zwaar dus liever wat lichter of zelfde gewicht.
wil minimaal 17inch of groter
prijs is niet echt een probleem poker is mijn werk, maar wil ook niet voor extra betalen voor dingen waar ik weinig gebruik van ga maken is 1400-1900 euro range.

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-11 09:16
De combinatie die jij zoekt is lastig te vinden, laptops met een groot scherm zijn nou eenmaal vaak wat zwaarder.
Je beste volgens de pricewatch is deze: pricewatch: Acer Aspire VN7-792G-79TP

Als je kijkt naar 15.6" schermen heb je iets meer opties qua gewicht.

Verwijderd

Topicstarter
dankje die had ik inderdaad ook op het oog, ik denk dat dat hem word. Heel erg bedankt
Pagina: 1