Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• semvdwinkel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-03-2022
Hallo,

Ik heb allemaal muziek gedownload en wou deze in verschillende afspeellijsten zetten. Dit is gelukt voor een aantal lijsten, maar als ik nu een nieuwe afspeellijst probeer te maken dan doet hij dit niet, of hij geeft de melding: 'Muziek is gestopt.' Ik zou graag weten hoe dit kan.. ik heb het al via de pc geprobeerd, m'n telefoon opnieuw opgestart maar niets werkt.
Ik gebruik een Samsung Galaxy A7 met Android 5.0.2.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
misschien kan je de gegevens van de "Muziek" app verwijderen (je bent dan waarschijnlijk wel je al aangemaakte lijsten kwijt). Je ebegint dan weer met de app als nieuw en eventueel ingeslopen foutjes of corrupte gegevens zijn dan weg.

Als dit weer op een bepaald moment fout gaan, zou je ook een andere muziek app kunnen proberen. Ik gebruik zelf Google Play: Google Play Music , maar ook met name om de streaming functies (ala spotify) en dat je daarnaast ook zelf nog muziek online beschikbaar kan maken,
Verder is Google Play: Poweramp Music Player (Trial) nog een veel gebruikte player

Strava