Goedenavond allemaal,
Ik ben met mijn projectgroep voor project B bezig met een applicatie te maken voor mensen met afasie. We hebben ons idee nu rond we lopen alleen nog vast op één punt.
Wij zijn bekend met Java en c# programmeren, maar native apps voor telefoons maken hebben wij nog nooit hoeven doen. Aangezien wij de applicatie op meerdere mobile OS soorten willen draaien zijn we op zoek naar een cross platform developer tool. Wat zouden jullie ons hiervoor aanraden?
De applicatie gaat voorzien worden van redelijk wat logica. Dit moet dus wel met enige structuur mogelijk zijn.
Wij twijfelen op dit moment tussen:
Met vriendelijke groet,
Express Me
Ik ben met mijn projectgroep voor project B bezig met een applicatie te maken voor mensen met afasie. We hebben ons idee nu rond we lopen alleen nog vast op één punt.
Wij zijn bekend met Java en c# programmeren, maar native apps voor telefoons maken hebben wij nog nooit hoeven doen. Aangezien wij de applicatie op meerdere mobile OS soorten willen draaien zijn we op zoek naar een cross platform developer tool. Wat zouden jullie ons hiervoor aanraden?
De applicatie gaat voorzien worden van redelijk wat logica. Dit moet dus wel met enige structuur mogelijk zijn.
Wij twijfelen op dit moment tussen:
- Ionic - Wij hebben het idee dat hier te weinig overzichtelijke structuur in te bouwen om een volwassene applicatie te ontwikkelen.
- xamarin - Xamarin krijgen wij van alle kanten aangeworpen. Ik ben nog op zoek naar goede argumenten om de rest van de groep te overtuigen.
- PhoneGap - Hetzelfde als bij Ionic, wij zijn bang dat hier niet genoeg structuur in te bouwen is.
Met vriendelijke groet,
Express Me
[ Voor 44% gewijzigd door Deadwalker op 29-02-2016 22:26 ]