Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foto inzien flitsboete België zonder bezwaar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-11 13:43

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Topicstarter
Vandaag heb ik vanuit België een aanvankelijk proces verbaal ontvangen betreffende een snelheidsovertreding (met een foute tijd en rijrichting, prutsers :+). Ik ben van plan het antwoordformulier in te vullen met daarin de vermelding dat ik bereid ben een minnelijke schikking te accepteren. Ik ga de boete dus gewoon betalen zodra ik het schikkingsvoorstel heb ontvangen.

Ik zou echter erg graag de foto in willen zien, zonder dat men dit interpreteert als "u gaat in bezwaar, dus mag u voor een Belgische rechter verschijnen die minstens 6 keer het bedrag van de boete op gaat leggen".

Ik kom zelf erg regelmatig in België en ben ook vaak in de buurt van het betreffende politie bureau. Is het mogelijk om de foto op het betreffende bureau in te zien op afspraak zonder dat dit gezien wordt als formeel bezwaar?

Iemand hier ervaring mee?

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Alle reacties

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-11 13:43

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Topicstarter
Niemand? :(

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:37
En gewoon het politiebureau bellen of er naar binnenlopen met deze vraag, wat levert dat op?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:12

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Dat eerste papier moet je niet invullen als je de schikking accepteert, de boete komt automatisch binnen een paar dagen. De foto zou ik eens voor bellen naar het desbetreffende bureau, vooral als de rij richting verkeerd is aangeduid.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag