Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair Graphite 760T Arctic White, powerbutton LED

Pagina: 1
Acties:

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:18
Beste Tweakers,

Ik ben nu iets langer dan één week in het bezit van de Corsair Graphite 760T Arctic White. Ik heb alleen één klein probleem, de led van mijn powerbutton brand niet. Heel soms, op een willekeurig moment, gaat het branden, de ene keer voor een paar minuten, soms paar seconden, soms knippert het en gaat het dan uit. Het ledje onder de reset knop werkt wel gewoon zoals het zou moeten. Deze is voor het aangeven van de HDD activiteit. De connectors op het moederbord zijn correct aangesloten. Ik ben ten einde raad en ik heb geen idee of het ligt aan het moederbord of de connectors oid.

Iemand nog ideeën wat ik zelf zou kunnen proberen? Ik heb een vermoeden dat het de connector zelf is, of dat deze bij het voorpaneel los zit, maar ik heb geen idee hoe ik daar bij kom.

Alvast bedankt!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
FYI, op het corsair forum zijn hier meerdere topics van:

1
2

Kan toeval zijn, je weet 100% zeker dat alles goed aangesloten zit?
Handleiding

Misschien is het mogelijk om alleen de front panel terug te sturen, of RMA de kast in het ergste geval.
Ik zou contact met de webshop zoeken met dit probleem, wellicht kunnen zij helpen.

• LostInNight
J.Christ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:52:
FYI, op het corsair forum zijn hier meerdere topics van:

1
2

Kan toeval zijn, je weet 100% zeker dat alles goed aangesloten zit?
Handleiding

Misschien is het mogelijk om alleen de front panel terug te sturen, of RMA de kast in het ergste geval.
Ik zou contact met de webshop zoeken met dit probleem, wellicht kunnen zij helpen.
Het kan toeval zijn ja, maar alles is 100% goed aangesloten. Geen twijfel mogelijk, ik heb het zovaak gecheckt dat ik gewoon ten einde raad ben. Ik heb ondertussen als een ticket aangemaakt bij Corsair, ipv de webshop zelf, op deze manier hoef ik hopelijk niet de hele kast terug te sturen.

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
LostInNight schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:09:
[...]
Het kan toeval zijn ja, maar alles is 100% goed aangesloten. Geen twijfel mogelijk, ik heb het zovaak gecheckt dat ik gewoon ten einde raad ben. Ik heb ondertussen als een ticket aangemaakt bij Corsair, ipv de webshop zelf, op deze manier hoef ik hopelijk niet de hele kast terug te sturen.
Dat hoop ik niet voor je, heb je net alles ingebouwd.. kan het er weer uit.
Denk dat corsair hier wel een passende oplossing voor heeft, ben benieuwd.

• LostInNight
Voor de genen die benieuwd zijn. Maandag een ticket aangemaakt bij Corsair en vandaag al een nieuw Front I/O toegestuurd gekregen. Mijn oude heb ik vervolgens vervangen en het werkt weer zoals het zou moeten werken! Probleem opgelost.