Welke carkit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-02 12:10
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe carkit. Nu heb ik ervaring met de Parrot MKI9200, en deze gaf nog wel eens problemen met de bediening. Hij reageerde niet goed meer op den duur.

Nu zag ik dat er een ander merk is die een soortgelijke carkit op de markt heeft, namelijk de Bury CC 9068. Helaas kan ik vrij weinig hierover vinden op het internet.

Mijn vraag is welke is de beste van de twee de Parrot MKI9200 of de Bury CC 9068.

Als je ervaring hebt met de Bury CC 9068 dan hoor ik dit graag.

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35

iichel

Gazoooo

Misschien is het handig te vermelden in welke auto je het in wilt bouwen en icm welke radio.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:21
Killerman1991 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:58:
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe carkit. Nu heb ik ervaring met de Parrot MKI9200, en deze gaf nog wel eens problemen met de bediening. Hij reageerde niet goed meer op den duur.
Aan gedacht om de batterij in de afstandsbediening te vervangen?

Verder ken ik 3-4 personen die een Parrot hebben die 'm het liefst uit de auto gooien (helaas kan het niet, ingebouwd door leasemaatschappij). Ze hebben problemen met de afstandsbediening, verbinding met telefoon en verstaanbaarheid.
En qua carkits is het een groot probleem om een ander merk te vinden. Ik heb ook wel eens er op gezocht maar 8 van de 10 zijn Parrots.. Heb zelf een JVC KD-R961BTE, mja dat is een autoradio met carkit

[ Voor 5% gewijzigd door Sinus_rhythm op 29-02-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerman1991
ja ik heb de batterijen vervangen en al een nieuwe afstandsbediening geprobeerd, niks hielp. Maar dit is al een hele tijd geleden ik zou graag willen weten of de Bury CC 9068 een goede carkit is.

Hij moet ingebouwd worden in een opel corsa C bouwjaar 2005. Hier zit gewoon nog de standaard radio in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerman1991
Kicken mag na 24 uur

[ Voor 73% gewijzigd door PWM op 02-03-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb geen ervaring met deze carkit, maar wel een andere tip, die het overwegen waard is misschien.

Ik heb destijds de standaard fabrieksradio uit mijn Corsa C gehaald en op e-bay een DIN raamwerk gekocht die op de plek van de fabrieksradio paste (even zoeken op corsa c radio bracket oid.) . Ik kon daarna een gewone aftermarket radio aanschaffen. Je hebt dan de mogelijkheid om bijvoorbeeld een autoradio met ingebouwde carkit te nemen. Ik heb nu bijvoorbeeld een Kenwood KDC-BT73DAB. Voordeel is dan ook dat je ook je MP3 speler kunt aansluiten, USB-sticks, DAB+ hebt, etc. Maar goed, je bent dan vast iets duurder uit dan met alleen een carkit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yukkie op 02-03-2016 16:09 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit as we speak bij de inbouwer voor een Parrot MKi9200 in mijn toch recente auto. Die heeft echter een bagger carkit.

De keuze was tussen de Parrot en de Bury. De inbouwer gaf aan veel beter ervaringen met de Parrot te hebben, dus heb ik die gekozen. Overigens is de MKi9200 ondanks dat hij hetzelfde nummer heeft wel 3x vernieuwd. De versie die jij had is dus misschien wel anders geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerman1991
[b][message=46043767,noline]Overigens is de MKi9200 ondanks dat hij hetzelfde nummer heeft wel 3x vernieuwd. De versie die jij had is dus misschien wel anders geworden.
Klopt het dat de nieuwste draait op versie 3?
Bij sommige winkels zie ik dit namelijk, maar weet ook niet of dit een verbetering is. Ik heb namelijk gelezen dat deze versie gemaakt is omdat er een andere leverancier voor het scherm is, waarvoor de software aangepast is.
Pagina: 1