Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds kort kan ik in Office Professional Plus 2010 de spellingscontrole niet meer activeren met de F7 toets. Als ik op F7 druk, krijg ik nu een venster waarbij ik muziekbestanden kan openen (zie screenshot). Dit venster heb ik overigens nog nooit eerder gezien in Office.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/U7Uk9hzP1EqyK7eBdlLGhemR/medium.png

Om dit op te lossen heb ik geprobeerd de sneltoetsen in Office te veranderen, maar daar staat de spellingscontrole helaas niet tussen. Bij veel zoekresultaten in Google is het probleem dat de spellingscontrole zelf niet meer werkt. Bij mij werkt dit nog prima, alleen dan via een knop in de werkbalk en niet met F7.

Waarschijnlijk heb ik perrongeluk iets veranderd in de instellingen, maar ik heb geen idee wat. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen. Ik kan natuurlijk altijd Office opnieuw installeren, maar er zal vast een andere manier zijn.

Naast de (Nederlandstalige) Office Professional Plus 2010 werk ik trouwens met een Engelstalige versie van Windows 7 Ultimate.

Beste antwoord (via F_J_K op 04-03-2016 10:47)

• AntonV
  • Niet online
Het probleem is inmiddels opgelost. Het betreffende venster kwam ik later ook op andere plaatsen tegen, en uiteindelijk was het programma Tray Radio de oorzaak. F7 was daar één van de standaard sneltoetsen (om inderdaad muziek te kunnen openen).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Niet online
Het probleem is inmiddels opgelost. Het betreffende venster kwam ik later ook op andere plaatsen tegen, en uiteindelijk was het programma Tray Radio de oorzaak. F7 was daar één van de standaard sneltoetsen (om inderdaad muziek te kunnen openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de terugkoppeling.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)