Ik zoek een?
nieuw moederbord met socket lga1150 Mitx en een goede ondersteuning voor mijn systeem?
Wat is je budget?
als er geen problemen zijn met het terug sturen van een moederbord naar megekko. iemand ervaring mee?.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een mini itx systeem omdat het compat moet zijn en makelijk meeneembaar. ik ben toen voor een asrcock h81 mitx gegaan maar dat moederbord voldoet niet aan mijn verwachtingen. wat ik niet goed vind:
1 usb front header 2.0 geen usb 3.0
pci 2.0 ookal zal het niet een groot probleem zijn het is iets waar ik rekening mee wil houden.
2 sata porten heb minimaal 3 nodig
HELE SLECHTE AUDIO ECHT HEEL ERG SLECHT
dit zijn de punten die ik wil verbeteren en ik weet niet wat ik moet kiezen.
ik zelf had al gekeken maar weet niet wat ik moet kiezen. want dat ik hoor is een h81 chipset slecht kwa audio maar er zijn ook h97 chipsets en ik weet niet meer wat ik moet kiezen
hier is een lijst met filters die zijn afgesteld op mijn systeem
dus mijn vraag is welk moederbord is het beste voor mij. en zijn er problemen bij megekko(webwinkel) als je een 3 dagen gebruikt moederbord terug stuurt.
wat heb ik momenteel
CPU: intel i5 4460
Mobo: asrock h81 mitx
ram: 16gb 2*8gb
psu: 550 watt cooler master? g550m
gpu: 960
opslag: 1 samsung evo 850 1 2,5 inch hdd 500gb als backup/grote bestanden die ik bijna nooit gebruik, 1tb 3,5inch hdd voor games en bestanden die ik vaak gebruik en een 320gb hdd die ik als externe backup schif ga gebruiken.
case: sharkoon qb one
standard intel cooler
nieuw moederbord met socket lga1150 Mitx en een goede ondersteuning voor mijn systeem?
Wat is je budget?
als er geen problemen zijn met het terug sturen van een moederbord naar megekko. iemand ervaring mee?.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een mini itx systeem omdat het compat moet zijn en makelijk meeneembaar. ik ben toen voor een asrcock h81 mitx gegaan maar dat moederbord voldoet niet aan mijn verwachtingen. wat ik niet goed vind:
1 usb front header 2.0 geen usb 3.0
pci 2.0 ookal zal het niet een groot probleem zijn het is iets waar ik rekening mee wil houden.
2 sata porten heb minimaal 3 nodig
HELE SLECHTE AUDIO ECHT HEEL ERG SLECHT
dit zijn de punten die ik wil verbeteren en ik weet niet wat ik moet kiezen.
ik zelf had al gekeken maar weet niet wat ik moet kiezen. want dat ik hoor is een h81 chipset slecht kwa audio maar er zijn ook h97 chipsets en ik weet niet meer wat ik moet kiezen
hier is een lijst met filters die zijn afgesteld op mijn systeem
dus mijn vraag is welk moederbord is het beste voor mij. en zijn er problemen bij megekko(webwinkel) als je een 3 dagen gebruikt moederbord terug stuurt.
wat heb ik momenteel
CPU: intel i5 4460
Mobo: asrock h81 mitx
ram: 16gb 2*8gb
psu: 550 watt cooler master? g550m
gpu: 960
opslag: 1 samsung evo 850 1 2,5 inch hdd 500gb als backup/grote bestanden die ik bijna nooit gebruik, 1tb 3,5inch hdd voor games en bestanden die ik vaak gebruik en een 320gb hdd die ik als externe backup schif ga gebruiken.
case: sharkoon qb one
standard intel cooler
[ Voor 12% gewijzigd door 123lodewijk op 29-02-2016 13:37 ]