[Sharepoint online] Sharepoint online gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 742717

Topicstarter
Beste Sharepoint online gebruiker,

Mijn naam is Kylian en ik doe in mijn afstuderen onderzoek naar de Sharepoint online gebruiker. Deze korte vragenlijst is ervoor bedoelt om een beeld te krijgen wie jij bent als Sharepoint online gebruiker is en hoe jij tegen zaken omtrent ontwerp kijkt. De vragenlijst bevat 20 vragen en duurt ongeveer 3 minuten om in te vullen. Alvast bedankt voor het invullen!

-

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 29-02-2016 11:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

We staat dergelijke enquetes voor school niet zomaar toe, immers worden we anders overspoeld met mensen die hier alleen komen om een enquete te "spammen". Bijvoorbeeld Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! geeft een goede uitleg.

Je huidige topicstart voldoet in ieder geval niet aan de eisen. Dit topic sluit ik dan ook. Lees bovenstaande even goed door en stuur desgewenst een DM met een concept-topcistart aan mij en/of mijn collega's van Serversoftware en Windows Servers
Ik ben de komende uren waarschijnlijk uit de lucht, want buitenshuis aan het werk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.