Aangezien ik alles een beetje wil veranderen ben ik op zoek naar een soundbar.
De soundbar wil aansluiten en gebruiken voor alle apparaten waar geluid uit komt.
Mijn apparaten:
1x TV (Samsung EU43J5500)
Deze is nieuw gekocht en kan eventueel nog terug, deze moet nog worden afgeleverd.
Aansluitingen:
1x UPC/Ziggo Decoder (Cisco 8485)
Deze gebruik ik nu voor opnemen en zometeen wil ik de radio functie gaan gebruiken, zonder dat daar de tv voor aan hoeft.
Aansluitingen:
1x PC (Asus Eee Box)
Deze gebruik ik enkel icm de televisie
Aansluitingen:
1x Google Chromecast
Moet via HDMI worden aangesloten
1x Bluray speler Nog aan te schaffen
Deze wil ik gebuiken voor het afspelen van bluray en dvd, maar ook voor het afspelen van cd's. De cd's zou ik dan ook het liefst willen afspelen zonder dat de tv aan staat. Verder weinig eisen aan, hoeft niet smart te zijn en ook niet met 3d.
1x Soundbar Nog aan te schaffen
Deze moet ik ook nog aanschaffen. En het liefst wil ik dat van alle bovenstaande apparaten het geluid via deze soundbar de kamer in komt.
Wat is je budget?
Soundbar: € 300,-
Bluray speler: € 75,-
Deze prijzen zijn voor mij wat ik ervoor over heb. Als jullie een app. verzinnen welke enigszins vanaf wijkt, geen probleem als deze zoveel beter of handiger is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Soundbar
Zelf had ik de Samsung HW-J550 op het oog, vanwege looks en sound/budget. Echter wordt de HW-J450 beter getest en is nog goedkoper ook?! Deze hadden ze alleen niet in de winkel waar ik was. Bij beide zal ik alleen aansluitingen te kort komen?!
Bluray speler
Voor de bluray speler de Samsung BD-J4500. Goedkoop en voldoet aan eisen.
Beide apparaten van Samsung ivm uniformiteit van de afstandsbedieningen. Als jullie andere ideeen of suggesties hebben hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor het meedenken.
De soundbar wil aansluiten en gebruiken voor alle apparaten waar geluid uit komt.
Mijn apparaten:
1x TV (Samsung EU43J5500)
Deze is nieuw gekocht en kan eventueel nog terug, deze moet nog worden afgeleverd.
Aansluitingen:
3x | HDMI (waarvan 1 ARC) |
1x | Optical Out |
1x | Component In |
1x | Composite In |
1x UPC/Ziggo Decoder (Cisco 8485)
Deze gebruik ik nu voor opnemen en zometeen wil ik de radio functie gaan gebruiken, zonder dat daar de tv voor aan hoeft.
Aansluitingen:
1x | HDMI |
1x | Optical Out |
1x | Scart |
1x | Tulp |
1x PC (Asus Eee Box)
Deze gebruik ik enkel icm de televisie
Aansluitingen:
1x | HDMI |
1x | Headphone Jack |
1x Google Chromecast
Moet via HDMI worden aangesloten
1x Bluray speler Nog aan te schaffen
Deze wil ik gebuiken voor het afspelen van bluray en dvd, maar ook voor het afspelen van cd's. De cd's zou ik dan ook het liefst willen afspelen zonder dat de tv aan staat. Verder weinig eisen aan, hoeft niet smart te zijn en ook niet met 3d.
1x Soundbar Nog aan te schaffen
Deze moet ik ook nog aanschaffen. En het liefst wil ik dat van alle bovenstaande apparaten het geluid via deze soundbar de kamer in komt.
Wat is je budget?
Soundbar: € 300,-
Bluray speler: € 75,-
Deze prijzen zijn voor mij wat ik ervoor over heb. Als jullie een app. verzinnen welke enigszins vanaf wijkt, geen probleem als deze zoveel beter of handiger is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Soundbar
Zelf had ik de Samsung HW-J550 op het oog, vanwege looks en sound/budget. Echter wordt de HW-J450 beter getest en is nog goedkoper ook?! Deze hadden ze alleen niet in de winkel waar ik was. Bij beide zal ik alleen aansluitingen te kort komen?!
Bluray speler
Voor de bluray speler de Samsung BD-J4500. Goedkoop en voldoet aan eisen.
Beide apparaten van Samsung ivm uniformiteit van de afstandsbedieningen. Als jullie andere ideeen of suggesties hebben hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor het meedenken.