TV met CI+ en dubbele / driedubbele tuner en opname op USB

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

• Trench
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-01 17:03
Goede morgend,

Effe mijn situatie schetsen. Ik heb momenteel digitale tv via Telenet met een HD Digicorder. Ik wil afstappen van de digicorder en TV kijken met een CI+ module. Dat is nog makkelijk. Dus een TV met CI+ module heb ik nodig. Maar ik wil ook kunnen opnemne op USB. En als ik opneem, wil ik zeker nog een ander tv programma kunnen kijken. Dus heb ik nood aan een dubbele tuner? Stel ik neem een TV met driedubbele tuner, kan ik dan 2programma's opnemen en één kijken? Of hangt dat van de opname mogelijkheden af van de TV zelf?

Dus ik heb nodig:
CI+
Opnemen op USB
Dubbele/Driedubbele tuner

Ik heb geen nood aan een grote tv. Graag 40". Max 43".
De prijs die ik in gedachte had was max 1000€.

Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Nick

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:50
sony kd 49x8305c

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:10
De huidige modules kunnen slechts één kanaal tegelijk ontsleutelen, vanaf versie 1.4 komt daar verandering in. Ik weet niet of Telenet flink wat zenders FTC doorgeeft, maar zoniet dan lijkt me dit geen optie.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-01 08:05

FeaR

In GoT we trust

In de basis is dit een aankoopadvies en hoort het topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga het echter niet verplaatsen aangezien de eigen inzet ontbreekt. Alleen eisen en een budget neerzetten is niet wat er op GoT van een TS wordt verwacht. We verwachten ook wat eigen inzet. Denk bijvoorbeeld aan welke types je zelf al gevonden hebt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.