Ik krijg m vandaag als het goed is, dan heb ik l mn onderdelen bij elkaar, en dan gaan we es kijken hoever ik mn 1.4 Ghz Tb kan laten gaan 

ThermalRight SK-6

ThermalRight SK-6

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Geen inspiratie
Verwijderd
Nee, hij heeft een 60mm fan: http://www.plycon.com/sk6.htmOp vrijdag 22 juni 2001 12:19 schreef epsilon het volgende:
ik denk ut nie, het is denk ik eenn 80mm deltaMP.
beter gezegt, dat weet ik wel zeker (dat het een 80mm is dan). Een 60mm heeft in verhouding een grotere motor
"Choose life"
je hebt gelijkOp zaterdag 23 juni 2001 01:01 schreef Martijnos het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een 60mm fan: http://www.plycon.com/sk6.htm
hele vage review moet ik zeggen!!Op dinsdag 26 juni 2001 20:23 schreef Gladiator het volgende:
http://www.iamnotageek.com/cgi-bin/reviews.cgi?name=sk6&p=1
zie hier nog een mooie review!
"Choose life"
If you didn't win today, you can always win tomorrow
"Choose life"
Dan willen we natuurlijk wel "voor" en "na" temperaturen hebben he!!!!!Op donderdag 28 juni 2001 13:53 schreef Gladiator het volgende:
ik heb m en hij presteert zeker goed!!!
Wel grappig om te weten, maar het "zegt" helemaal niets, omdat de socket-A thermistor op de verkeerde plek de temperatuur leest en dan ook nog eens inconsequent..Op donderdag 28 juni 2001 17:36 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk wel "voor" en "na" temperaturen hebben he!!!!!
"Choose life"
Tja zo ken ik er ook nog wel een paar, maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en aanzien er weinig mensen zijn die de huidige er af solderen en een nieuwe dr op solderen met draadjes iod en die vervolgens naar boven leiden en tussen de CPU en heatsink monteren (of in de heatsink) moet je et hiermee doen (tot AMD zo'n ding inbakt natuurlijk)Op donderdag 28 juni 2001 18:26 schreef Martijnos het volgende:
[..]
Wel grappig om te weten, maar het "zegt" helemaal niets, omdat de socket-A thermistor op de verkeerde plek de temperatuur leest en dan ook nog eens inconsequent..
Ja, ik heb er daar ook geen zin in, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat je een heatsink niet kunt beoordelen op een verbetering of verslechtering van de temperatuur als je werkt met de socket-a temperatuurmeting.Op donderdag 28 juni 2001 22:53 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Tja zo ken ik er ook nog wel een paar, maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en aanzien er weinig mensen zijn die de huidige er af solderen en een nieuwe dr op solderen met draadjes iod en die vervolgens naar boven leiden en tussen de CPU en heatsink monteren (of in de heatsink) moet je et hiermee doen (tot AMD zo'n ding inbakt natuurlijk)
Nee, dat kan niet. Ik heb dit niet zelf getest, maar weer een quote:Aangezien de meting op hetzelfde systeem is en op de zelfde verkeerde plek krijg je dus 2 keer een vergelijkbare fout. Daarvan kun je dus wel afleiden wat het verschil tussen de koelers ongeveer is...
Nee, de temperatuur wordt niet juist weergeven. Wat wil je hier mee zeggen?Het gaat hier niet om de "echte" temperatuur, wie zegd dat het goed in de bios in gelezen wordt, of dat de software die gebruikt wordt er niet 10C bij op telt..
Dat verschil zegt helaas zo weinigHet gaat om het verschil voor die koeler en dr na, of dit nu de werkelijke waarde is of niet..Aangezien de meeste thermistors onder de CPU zitten zal het verschil wat tussen de waarden "in het echt" groter zijn dan aangegeven wordt.
Waardes waar je dus heel weinig aan zult hebben, omdat ze inaccuraat zijn, maar belangrijker inconsequent.Dus kom maar op met die waardes....
"Choose life"