Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
volgens mij niet...in nederland moet er toch ook +31 voor...
Verwijderd
I dunno, ik wou zo'n meisje ook een sms sturen toen ze op vakantie was, maar da ging dus niet 
Of er moet iets voor misschien... landcode
-> I&T trouwens..
-> I&T trouwens..
ja inderdaad, moest in I&TOp vrijdag 22 juni 2001 10:44 schreef SickBastard het volgende:
I dunno, ik wou zo'n meisje ook een sms sturen toen ze op vakantie was, maar da ging dus niet
-> I&T trouwens..
Maar ik weet het ook niet...vaag hoor...
Verwijderd
dat +31 is niet verplicht, tenzij je zelf in het buitenland zit, dan moet het wel. Veel mensen hebben het gewoon automatisch mee geprogrammeerd omdat het handig is als je in het buitenland zit
Ligt aan jouw provider, of deze een contract heeft met de tunesische(?) provider (waar je ouders nu op het netwerk zitten) op het gebied van SMS.
Zal wel niet dan, ze hebben wel bereik enzo en kunnen ook bellen...met hun mobiel...na ja het zal wel...ik spreek ze zaterdag wel!Op vrijdag 22 juni 2001 10:48 schreef TiMMaY het volgende:
Ligt aan jouw provider, of deze een contract heeft met de tunesische(?) provider (waar je ouders nu op het netwerk zitten) op het gebied van SMS.
Toevallig zat een goede vriendin vorig jaar in Tunesie. Djerba.
Ik heb diverse sms'sjes gestuurd en zij naar mij maar geen 1 is gaan gekomen.
Helaas
Helaas
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Oke dan houd het op...Op vrijdag 22 juni 2001 10:54 schreef Capoeirist het volgende:
Toevallig zat een goede vriendin vorig jaar in Tunesie. Djerba.
Helaas
Verwijderd
sms-jes sturen naar en ontvangen in Mallorca lukt wel hoor 
Het ligt aan de ontvanger, als je een pre-paid moet je iets instellen dacht ik. Met een abbo lukt het zeker.
Het ligt aan de ontvanger, als je een pre-paid moet je iets instellen dacht ik. Met een abbo lukt het zeker.
hallo, naar mallorca is wat anders dan tunesië.... maareh, kun je niet es proberen of een internet sms-je wel aankomt?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
gewoon normale 06 nummer gebruiken.... je weet immers niet waar de telefoon zich bevindt, dat zoekt het netwerk zelf wel uit.
Het zou kunnen dat de mobiele provider in Tunesie niet goed overweg kan met SMS uit het buitenland, en dan komt ie niet aan. Ik had dat ook in Argentinie, waar mijn zus 7 maanden zat.
Gewoon bellen dus...
Het zou kunnen dat de mobiele provider in Tunesie niet goed overweg kan met SMS uit het buitenland, en dan komt ie niet aan. Ik had dat ook in Argentinie, waar mijn zus 7 maanden zat.
Gewoon bellen dus...
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1