Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb net een Yamaha RX V479 receiver gekocht. TV kijken, radio luisteren enz geeft geen problemen.
(HDMI aansluiting) Er zijn wel een paar anderen problemen. Wanneer ik probeer een film te streamen vanuit mijn laptop (Windows 10), komt alleen het geluid door. Er is geen beeld. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Ander probleem: Zo te zien kan ik geen foto's bekijken. Ik zie ze wel staan in de folders, maar ik kan ze niet openen. Het zijn gewone JPG's vanuit een USB stick.
Derde probleem: mijn externe harde schijf wordt niet herkend. Er komt een Access Error.
Kan iemand helpen?
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:50
Dit is wel een karige TS en ik krijg het idee dat je de handleiding niet dan wel niet goed hebt gelezen. Iets wat we op GoT toch wel verwachten, GoT is geen standaard vraag-en-krijg-antwoord-forum. Dus vermeld in de toekomst wat je al gedaan hebt om het probleem te proberen op te lossen.

Denk bijvoorbeeld aan hoe stream je vanaf de laptop? Via DLNA of een andere manier? En is het bij elke film (lees: bestandsformaat)? Dat laatste is namelijk ook een puntje betreffende de foto's. Zie de handleiding voor ondersteunde formaten vanaf USB, pagina 113 van de (Engelse) handleiding. En als we dan toch de handleiding er bij hebben, pagina 112 om te zien of de HDD wel goed geformatteerd is dan wel pagina 109 om te zien wat Yamaha over deze melding zegt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel, mijn excuses voor mijn karige inbreng. Ik moet ook wel toegeven dat het de eerste keer is dat ik een post doe op een forum.
Een aantal zaken had ik wel geprobeerd; onder ander een ander USB apparaat geprobeerd; receiver opnieuw opstarten en zo. Ik zie wel dat ik precies geen externe HDD kan gebruiken. Dit had ik inderdaad niet goed gelezen. Blijkbaar ondersteunt het toestel ook niet echt afbeeldingen. Ik zoek wel een ander oplossing om mijn foto's te kunnen bekijken op TV.
Bedankt, in ieder geval.