Toon posts:

Tv voor gamen en series (+- 400 euro)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor op mijn studenten kamer.

Ik ga deze vooral gebruiken om op te gamen met een playstation 4 en om af en toe series op te kijken.

De tv moet full hd zijn of in ieder geval goed genoeg zodat de graphics van de ps4 er niet onder lijden. Ook vind ik een lage input lag van belang, nogmaals zodat (snelle) gameplay er niet onder lijdt. Grootte is niet heel erg van belang zolang ik nog maar fatsoenlijk kan kijken vanaf mijn bank die 2 meter van de tv verwijderd is. 4k en smart tv hoeft van mij niet.

Ik wil ongeveer 400 euro kwijt zijn.

Deze had ik zelf al gevonden: http://tweakers.net/price...y-bravia-kdl-40r550c.html

Ik hoor graag aanbevelingen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik beveel je in ieder geval aan om diverse van de ontelbare soortgelijke topics door te nemen. Je vraag is natuurlijk alles behalve uniek dus aan de hand van dergelijke topics zou je al snel tot een keuze kunnen komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké dan doe ik dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Deze is momenteel ook wel scherp geprijsd:
pricewatch: Samsung UE43J5500AW Zilver, Zwart

Input lag van 40ms en wel een aardige beeldkwaliteit. 100hz heeft ie niet, maar dat ga je ook niet vinden in jouw budget en een formaat van 40+ inch

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:47
Als student koop je zoets toch tweedehands.
Zeker in formaat 40' moeten er koopjes te vinden zijn op marktplaats.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tommie12 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:33:
Als student koop je zoets toch tweedehands.
Zeker in formaat 40' moeten er koopjes te vinden zijn op marktplaats.
Ik mag het uitzoeken voor mijn verjaardag en ik heb toch het liefst een nieuwe omdat bang ben dat er anders wat mis mee is.

Edit: Kan iemand mij iets vertellen over de tv die ik heb vermeld? Tot nu toe lijkt mij dit de beste optie. De inputlag kan ik nergens vinden maar ik denk dat ik er met de game-modus op de tv ook wel goed vanaf kom.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 15:15 ]

Pagina: 1