Welk gereedschap??

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 11:57
Ik wil strax ook een mooie kast, maar wat voor gereedschap heb ik allemaal nodig voor (netjes) zagen in m'n kast? En wat voor verf kan ik het beste gebruiken, zodat het niet afgeeft of begint te bladeren..?!

Alvast bedank..

Verwijderd

zelf geen ervaring op dit moment behalve dan dingen erin boren met een makita, maar veel mensen schijnen een dremel of een kloon hiervan te gebruiken...

greetz Neo

Verwijderd

...een dremeltje >:) ....

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 16:03
een dremel, decoupeerzaag, fijl (om oneffenheden wat te vijlen), een schuurpapiertje, etc.....

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 10:45 schreef a_LAN het volgende:
...een dremeltje >:) ....
te laat, leer typen >:)

Verwijderd

Ik dacht gisteren met een gatenmzaag (Kijkshop 19.95) even een paar gaten ij mn case te boren. Dat geintje ging dus niet door ... veel rook veel herrie en alleen wat heet metaal. Ik heb toen maar mn nep-dremel gepakt en in 15 minuten twee gaten gezaagt. Fantastisch gereedschap als je maar wel de 'reinforced cutting-blades' neemt. Die krengen willen wel eens langs je hoofd schieten ;)

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 10:47 schreef neographikal het volgende:

[..]

te laat, leer typen >:)
... :? :? . ik denk eerder dat je je bericht gewijzigd hebt ofzo....

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 22 juni 2001 10:46 schreef powerman het volgende:
een dremel, decoupeerzaag, fijl (om oneffenheden wat te vijlen), een schuurpapiertje, etc.....
een fijl om te vijlen? lol :) ;) :+

iStockphoto

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Search, dit is echt al zo vaak langsgeweest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.