Laptop student gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710955

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga volgend jaar 10 maanden talencursus volgen in het buitenland en daarna een ingenieursrichting verder studeren aan de universiteit. Hoofdgebruik zal dus studeren zijn maar ik zou ook sommige games willen spelen dus er moet een grafische kaart inzitten die sterk genoeg is om games zoals FIFA af te kunnen spelen.

Wat is je budget?
Ik krijg van mijn ouders voor mijn verjaardag €1000 om een laptop te kopen, indien nodig kan ik zelf nog ongeveer €200 bijleggen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben waarschijnlijk wel van plan om mijn laptop een paar keer heen en weer te nemen naar de lessen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Enige voorkeur dat ik heb is dat de laptop aangekocht moet kunnen worden vanuit België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Voor 1000,- kun je een prima game laptop kopen met minimaal een GTX 960M erin. Kijk in de pricewatch en de overige topics welke er allemaal zijn:

https://tweakers.net/cate...G0WWJOUpW0UoWFhYmSrG1tbUA

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710955

Topicstarter
Oké, heel erg bedankt! Ik ga het is allemaal bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakaza
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07-2024
Mocht je een goeie laptop bestellen raad ik je aan om te kijken naar een laptop met een SSD. Dan heb je namelijk een laptop die ook een beetje snel is.

gezien je er ook games op wilt spelen lijkt deze handig
pricewatch: MSI Gaming Series GE62 2QC-600NL
Omdat deze laptop een gtx 960M waarmee je redelijk kunt gamen,
Hij heeft een SSD voor boot zodat die snel opstart de data kun je opslaan op de HDD en een goeie processor waarmee je veel zwaardere programma's kunt draaien. Wat handig is als je wat zwaardere berekeningen moet doen voor je ingenieursrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-06 09:29
Als je echt dat geld wilt uitgeven, koop deze Dell:
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7559-laptop

Daar zit een Skylake i7 in en een GTX 960M 4 GB. Ik zou er wel zelf nog een m.2 SSD bij plaatsen, hij heeft daar nog een slot voor vrij.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-07 01:01
Ik wil ook de dell onderschrijven. In mijn opinie nu de beste koop.
De genoemde MSI heeft oudere hardware, een slechte bouwkwaliteit en een relatief matig scherm. Het klopt dat er een 960m in zit, waardoor hij redelijk is om te gamen..

... In de genoemde dell zit dezelfde kaart ook, alleen met 4gb geheugen ipv de standaard 2. hiernaast krijg je een nieuwere, energiezuinigere processor. Het kloot dat er geen ssd inzit, maar als student krijg je 10% studentenkorting. De bespaarde 100 piek kan je inzetten voor een m2 ssd.

De keuze voor deze dell komt vaker terug in andere topics, kijk dus ook even verder dan dit draadje!
Pagina: 1