kan niet inlogen bij T.net ???

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Topicstarter
Dat probleem heb ik nu ook ik wou een reply ergens bij drivers zetten dus ik dacht effe inlogen... jammer jongen verkeerde pass of log name ... :(
En een nieuwe pass opvragen doet hij wel voor me maar hij zegt dan het word opgestuurt naar je. Maar ik krijg niks binnen :?
Dan is mijn vraag kan je ook met je login en pass van the gathering hier inlogen zo ja hoe dan want dat wou ik dus ook proberen en dat lukt ook niet ???

Oja en ik gebruik Win 2000 Prof met IEplore 5.5 sp1 toetsen bord Logitech corless

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

De user accounts op tweakers.net en GoT zijn verschillend, je zult dus op beide moeten registreren

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Topicstarter
dat had ik destijd ook gedaan maar als ik een nieuwe login naam verzin dan komt er te staan dat het email adres al bezet is logisch is het ook want ik heb hem al is gebruikt. Maar dan gebruik ik mijn login naam en pass en dan zegt dit : Sorry, maar die username/password combo is onjuist...
dus ik vraag mijn Pass dus op maar die krijg ik niet binnen en terwijl hij zegt : Hey Splasher,
het password is zojuist verstuurd naar mijn email dus ... Maar dat komt never aan ;?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:00

Floor-is

5.2

Je mail gaat naar een sonera-adres, klopt dat?

Bericht hierboven

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Topicstarter
Dat klopt ja

• Floor-is

Floor-is

5.2

Okee ik heb je handmatig 2 keer hetzelfde mailtje gestuurd, de ene vanuit mijn eigen mailbox, de andere vanuit de DSP.

Hierin zit een nieuw wachtwoord, dat ik voor je heb laten genereren (met allerlei letters, hoofdletters, cijfers etc. etc.).

Als je die niet binnenkrijgt (binnen zeg 20 minuten), dan wil ik het graag weten.

Bericht hierboven

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Topicstarter
Het is gelukt :) bedankt

• Floor-is

Floor-is

5.2

No problem :)

Bericht hierboven

Pagina: 1