App voor beheren voorraad thuis en opstellen winkellijstjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
In het kader van "het leven wat makkelijker maken" ben ik op zoek naar een app waar ik het volgende mee kan doen:

-ingave lijst van de huishoudproducten die ik courant "op voorraad" heb thuis, vb diverse voedingswaren, bakken water, toiletpapier, enz, enz... en telkens het volgende: de minimumvoorraad die ik wil hanteren, gewenste voorraad, winkel waar ik het gewoonlijk aankoop en gemiddelde prijs

-mogelijkheid tot af en toe ingave van "huidige voorraad" waarbij ik dan af en toe (maandelijks, bvb) mijn ronde maak in de garage langs de voorraadschappen daar

-op basis hiervan automatisch winkellijstjes opstellen per winkel, met wat er moet aangekocht worden om de gewenste voorraad te bereiken, met mogelijkheid tot afvinken van producten die in de winkelkar liggen tijdens het shoppen

Nu kan ik uiteraard wel zelf iets in mekaar knutselen met Excel, maar daar moeten ongetwijfeld wel apps voor bestaan??

[ Voor 8% gewijzigd door demichel op 28-02-2016 20:14 ]

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demichel
UPDATE. Ik dacht... er komen geen reacties want het eerste wat je inderdaad denkt bij mijn vraag: "Google dit toch eens!" of "Kijk in de Playstore, d'r staan 100 shopping apps".

Inderdaad. Dacht ik ook nadat ik mijn eigen post herlas.

Dus gisterenavond de Playstore afgezocht, een 20-tal shopping apps geprobeerd maar geen enkele die de functionaliteit biedt die ik zoek, het inventariseren, minimum voorraad en huidige voorraad ingeven...

Ik hou het voorlopig dus maar bij Excel tot er iets uit de bus komt.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron.jacobs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2020
he hallo,

heb je al een app gevonden? Ik ben ook op zoek naar zo'n app. Moet toch te doen zijn dat iemand die maken kan.
gegevens via barcode invoeren daarna gegevens bijvoegen en bewerken. dacht ook aan de voorraad die in je koelkast en vriezer ligt etc

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
ron.jacobs schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:12:
he hallo,

heb je al een app gevonden? Ik ben ook op zoek naar zo'n app. Moet toch te doen zijn dat iemand die maken kan.
gegevens via barcode invoeren daarna gegevens bijvoegen en bewerken. dacht ook aan de voorraad die in je koelkast en vriezer ligt etc

grt
Dag Ron,

Nee, nog niet. App developers onder ons... hier is het gat in de markt om poen te scheppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scottbiker
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-04 20:36
"out of milk" maakt shoppinglijstjes en voorraadlijstjes. Heeft mobiele apps en web interface!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:03
Volgens mij zijn er een heleboel apps op dit gebied. Zoek maar eens op voorraadbeheer of inventory management, maar of ze je het leven makkelijker gaan maken weet ik niet. Je zult zelf nog steeds een hoop moeten bijhouden ....
Pagina: 1