Toon posts:

Kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DFI P2XBL moederboard en ik wil een Celeron 566 er op gooien..

kan hij dan ook tot de 900 mhz?

Verwijderd

Wieuwieuwieuwieuw !!!! Doebe-alert, Doebe-alert! Wieuwieuwieuwieuw !!!!

1) Hey man ga je moeder vragen of ze je es lekker gaat pijpen ofzo (doet ze lang niet slecht!).

2) Als je em erop "gooit" heb je kans dat ie kapot gaat.
Ik weet niet of kapotte Celerons tot 900 mhz gaan, zou je moeten proberen.

3) Maar eh, heb jij weleens gehoord van: "product support"?
Vast niet, anders was je wel naar de site van DFI gegaan om te kijken welke processoren dit plankje ondersteunt!

4) Probeer es een keer EERST na te denken en initiatief te tonen VOORDAT je een domme vraag steld!

5) Uitgehuild? Oke, dan is hier je "beloning": http://www.dfi.com.tw/support1/dlShow.asp

;)

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:19

Boedha

Niks

VOORDAT je een domme vraag steld!

Volgens mij bestaan er geen domme vragen alleen maar domme antwoorden.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Verwijderd

steld->stelt

:+

Verwijderd

wauw 10 postingen en een grote bek doe je niet goed mannetje dus geef of een normaal antwoord of geen antwoord.

Verwijderd

Geef maar geen antwoord. Doe je de rest een plezier mee.

Verwijderd

He 3,

Ga effe zelf aan je mama vragen of ze effe wil zuige!!! Doet ze vast ook wel erg goed.
Maar effe serieus als je geen normaal antwoord kan geven blijf dan gewoon weg van GoT.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kom op zeg, dit is namelijk niet relevant met het gene waar deze topic over gaat.

Vraagje: waar is mijn eerdere reply gebleven die ik hierop had gepost?

ene niet elkaar gaan uitschelden want daar bereik je niks mee.

ohja, misschien weet hij niet zoveel ervan af, en dan vraagt hij het maar voor de zekerheid, wat is daar mis mee?
alleen een beetje erg zielig om gelijk te gaan zeggen:Hey man ga je moeder vragen of ze je es lekker gaat pijpen ofzo (doet ze lang niet slecht!).

ben je zelf een beetje sexueel gefrustreerd ofzo?

Doebe-alert? is dat een of ander nieuw puberaal stopwoordje ofzo?

5) Uitgehuild? wat moet dat voorstellen? en daarna nog een smily? je bent dit (tot zover heilige) Forum niet waard hoor!

Okee ik heb zelf iets van 150 reply's maar toch ik OBSERVEER EERST HOE HET HIER AAN TOE GAAT, en ALS ik info kan geven aan iemand die wat vraagt over het gene waar ik ook dusdanig iets van af weet, geef ik pas antwoord en houd ik het zo kort mogelijk.
Want anders staat het helemaal vol met onzinnige teksten.

<Anubis>
Ik zou wel een converter kopen waar die celeron in past, en daarna pas op je mobo doen, trouwens heb je de R. D. versie of de D. versie of S. Versie?
Want de R.D. ondersteunt copermines, en die 566 is ook copermine.
bij die andere 2 durf ik niks te zeggen want daar stond dat ze maximaal de 500 ondersteunen.

Misschien kun je een deal maken met de winkel, dat je eerst een fcpga proc haalt kijkt of hij het doet, zoniet ruil je hem om voor een PPGA versie (gaat max tot de 533), want die kan weer wel.

ohja koop wel een beetje goede converter en niet zo'n brak ding, koop een soltek of MSI (de rest kan ook goed zijn hoor, misschien).

Succes voor de rest.

39

Verwijderd

Het voltage kan ook een probleem worden want de nieuwe cpu's lopen op een lager voltage.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Bedankt voor de reakties ;]

(anubis hier)

De reden dat ik het hier vroeg is dat ik niet alteveel snapte van de support tabel op de site van dfi.

Vandaar dat 3 beter geen conclusies moet trekken en denken dat ik geen moeite heb gedaan voor dat ik deze vraag poste, en dan nog, dit is een forum, daar hoor je toch gewoon dingen te kunnen vragen, en niet meteen bejubeld te worden met 'puberale stopwoordjes' (leuk bedacht ;) .

Greetz ;]

Verwijderd

Ik ben een tijdje weggeweest en het valt me op dat mensen niet meer zo vriendelijk en verdraagzaam zijn als in het verleden, jammer...

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Kopermijn: ja mij ook, jammer hé? :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Kan iemand dat 3 figuur van GOT af gooien? Ik bedoel.. als we zulke reacties krijgen, dan durft niemand meer wat te vragen..

Lijkt me niet echt de bedoeling.. dat puberale gedrag "weet jij dat niet? jezus wat ben jij dom!!" kunnen we hier dus niet absoluut niet gebruiken...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

kopermijn heeft gelijk, ik begin ook al bijna, laat die 3 gewoon links liggen

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

ach ja 3 is zeker zo'n zielig figuur die z'n mannelijkheid moet compenseren met "stoere" taal op een plek waar ie anoniem kan blijven
:)
Pagina: 1