Laptop ong <500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 742513

Topicstarter
Hallo,

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Aangezien ik volgend jaar ga studeren is een nieuwe laptop wel een must.
Ik ben daarom op zoek naar een laptop waarop ik lightroom, word, etc. op kan gebruiken en ook een beetje op kan gamen ( skyrim etc.)

Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget ligt rond rond de 500 euro.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal af en toe mee gaan naar mijn studie maar vooral voor thuis gebruik zijn.
Het liefst dus niet al te zwaar.

Deze laptop leek mij opzich wel wat,
pricewatch: Toshiba Satellite C55D-C-125 (Qwerty)-

Of deze
pricewatch: Acer Aspire E5-573 50LX
Alleen blijkt deze alleen nog maar tweedehands verkrijgbaar.

Samengevat:

Ik zoek een laptop die;
- Niet al te zwaar is
-Rond de 500 euro is
- Een redelijke videochip/kaart heeft

Gr,

Laura

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
De Acer heeft geen aparte grafische kaart, dus gamen is dan nagenoeg onmogelijk. De Toshiba heeft ook geen geweldige videokaart. € 500,- is een behoorlijk krap budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakaza
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07-2024
Als je een goeie studie laptop wilt en er ook mee wilt gamen ben ik bang dat je budget iets te krap is. Gezien laptops van dat budget geen dedicated videokaart hebben, of dat de dedicated videokaart vergelijkbaar is met intel graphics. Wat betekent dat ze skyrim net aan kunnen maar dan wel net aan. Als je dan later andere games wilt spelen die meer vragen van de laptop kun je deze niet spelen.

Mocht je kijken naar een goeie latopt voor je studie raad ik je zeer aan om een laptop te kopen met een SSD of deze zelf er in zetten. Gezien snelheid fijn is om te hebben en ze zijn energiezuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:01
Schaar mij achter Kereltje88 en Dakaza, met dit budget is een laptop voor 'gaming' nagenoeg onmogelijk te vinden. Al helemaal als de laptop ook nog een beetje 'nieuwe' games aan moet kunnen. Ik adviseer je door te sparen naar een budget van rond de 1000 euro als je geen concessies wilt doen, of je gaming behoefte op te geven bij het bepalen van een laptop.

Een alternatief is de zoektocht starten naar een tweedehandse laptop.