Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een Samsung Tab S2, waarop ik regelmatig een Logitech K400 aansluit als ik langere stukken ga typen. Dit werkt goed, alleen is het onhandig dat ik die telkens moet aansluiten met een micro usb > usb converter en dan nog de usb-receiver.

Daarom ben ik op zoek naar een bluetooth toetsenbord met ingebouwde mousepad (dit laatste is een vereiste, omdat ik het onhandig vind om tijdens het tikken steeds weer met je vinger op het scherm te moeten klikken). Wat ik ben tegengekomen is de Rapoo 6700 (http://tweakers.net/product/369698/rapoo-e6700/). Deze heeft echter slechte reviews qua typegemak vanwege de kleine toetsjes. Ik twijfel dus nog.

Verder heb je nog het Samsung toetsenborddock dat voor deze tablet geschikt is, alleen is die erg duur en bovendien heeft die ook erg kleine toetsjes.

Heeft iemand nog ervaringen/tips voor een geschikt bluetooth keyboard met mousepad voor tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07
Die Rapoo is inderdaad te klein voor dagelijks gebruik, ik heb hem zelf op het werk. De pest is inderdaad dat al die toetsenborden met trackpad klein zijn. Is het geen optie om er een losse muis bij te nemen? Dan heb je ineens keuze genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Knielen schreef op maandag 29 februari 2016 @ 01:17:
Die Rapoo is inderdaad te klein voor dagelijks gebruik, ik heb hem zelf op het werk. De pest is inderdaad dat al die toetsenborden met trackpad klein zijn. Is het geen optie om er een losse muis bij te nemen? Dan heb je ineens keuze genoeg.
Los toetsenbord en muis heb ik ook wel even overwogen, maar dan heb je alweer 2 apparaten die je afzonderlijk aan moet doen en ergens opbergen etc. Ik zal het ook niet heel veel gebruiken, maar bijv. even zoals het tikken van deze reactie zou ik al sneller even een toetenbordje willen pakken ipv. dat op het onscreen toetsenbord tikken. Vandaar dat ik ondanks de matige toetsjes toch die rapoo overweeg (bij gebrek aan beter)... Tenzij er nog iets beters is, maar heb het idee dat er gewoon weinig van dergelijke toetsenborden op de markt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb bij gebrek aan beter toch maar de Rapoo 6700 gehaald. De toetsen zijn wel klein, maar ook weer niet onwerkbaar. Kan er iig een stuk sneller op typen dan met het onscreen toetsenbord. En typen gaat ook redelijk foutloos. Mousepad werkt ook zoals verwacht. Ben tot nu toe best tevreden :)