Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Site onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn website. Sinds eergisteren heb ik mijn site op een server gezet. De site zelf werkt op zich prima alleen heb ik het probleem dat ik de site niet kan bezoeken op mijn thuisnetwerk.

Op een of andere rede kan ik op mijn netwerk thuis niet inloggen op DirectAdmin, kan ik ook de site niet bezoeken en kan ik niet inloggen op mijn FTP.

Op andere netwerken doet hij het gek genoeg wel. Ik heb al meerdere apparaten geprobeerd maar het lijkt echt aan mijn internet te liggen. Het aparte is dat ik de site wel kan bezoeken wanneer ik bijvoorbeeld de Hola extensie voor Google Chrome aanzet (Een VPN waarmee je een ander IP krijgt). Het lijkt er dus zelfs een beetje op alsof mijn eigen IP gebanned is van mijn eigen site. Wat me een beetje raar lijkt...

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd die ik op het internet vond maar niks lijkt te werken.

Het probleem waar ik daarbij ook nog eens mee zit is dat ik niet weet of dit alleen bij mij het geval is of ook bij meerdere mensen die bijvoorbeeld dezelfde internet provider hebben.

De error die ik van Google Chrome terug krijg is:

Deze webpagina is niet beschikbaar
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

het duurt te lang voordat de webpagina reageert. De website is mogelijk offline of misschien heb je problemen met je internetverbinding.

Wellicht weet iemand een oplossing.

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2016 17:27 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:10
Vraag het je hoster.
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:17:
Het lijkt er dus zelfs een beetje op alsof mijn eigen IP gebanned is van mijn eigen site. Wat me een beetje raar lijkt...
Je zal niet de eerste zijn die in een overijverige firewall is beland.

[ Voor 56% gewijzigd door Thralas op 28-02-2016 17:21 ]

• arnold24
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 13:06
DNS instellingen van jou PC refreshen?
Heb je misschien jouw Hosts aangepast?
in commandprompt ipconfig /flushdns
Internet Explorer resetten en daarna Chrome proberen

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Is je site extern (bij een hosting provider) of intern (op een server in je thuisnetwerk) gehost?

In het eerste geval is mogelijks de DNS van je provider nog niet bijgewerkt (kijk eens wat een 'nslookup <site>' geeft). In het laatste geval klinkt het als een gevalletje NAT loopback niet ondersteund/verkeerd geconfigureerd.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
arnold24 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:21:
DNS instellingen van jou PC refreshen?
Heb je misschien jouw Hosts aangepast?
in commandprompt ipconfig /flushdns
Internet Explorer resetten en daarna Chrome proberen
Dit heb ik allemaal al geprobeerd en heeft helaas niet geholpen :(
Petervanakelyen schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:28:
Is je site extern (bij een hosting provider) of intern (op een server in je thuisnetwerk) gehost?

In het eerste geval is mogelijks de DNS van je provider nog niet bijgewerkt (kijk eens wat een 'nslookup <site>' geeft). In het laatste geval klinkt het als een gevalletje NAT loopback niet ondersteund/verkeerd geconfigureerd.
Ik host hem bij een provider. Als ik een "ns lookup" doe krijg ik wel gewoon de gegevens van mijn site. Sowieso weet ik dat de site het wel doet omdat ik hem wel kan bezoeken via bijvoorbeeld 3G of een ander IP adres.
Thralas schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:18:
Vraag het je hoster.

[...]

Je zal niet de eerste zijn die in een overijverige firewall is beland.
Mocht ik er echt niet zelf uitkomen ga ik ook zeker contact opnemen met de host.

Verwijderd

Gewoon even contact opnemen met je hoster, je staat waarschijnlijk op de blacklist van de firewall.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2016 17:50 ]

Pagina: 1