Toon posts:

Internet virus probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Zodra ik chrome opstart en bijvoorbeeld naar een site wil dan lukt dit gewoon. Maar zodra ik op die site ook maar ergens op klik, opent internet automatisch een nieuw tablad met reclame's enzovoort. Ik zit nu gewoon op internet explorer en dan heb ik daar geen last van. Kan iemand mij helpen om dit virus achtig iets uit mijn chrome te krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Misschien even Malwarebytes downloaden en laten zoeken naar virussen. Dan weet je het zeker.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel!

Er zijn aardig wat dingen verwijdert door het programma wat je zei.
Hoop dat alles nu beter werkt.

:)

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:42
Niet voldoende? Superantispyware, Junkware Removal Tool en AdwCleaner ook laten draaien. Wel even opletten of Adw en JRT geen normale bestanden die je nodig hebt wil gaan weggooien.

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Waarom vul je geen relevante software of wat je al geprobeert hebt in? Welke antivirus gebruik je. Sinds wanneer ervaar je de problemen, heb je nieuwe software of updates daarvan geïnstalleerd enz. enz.
Let op dat ook als iets weg lijkt doordat je computer beter reageerd je niet verzekerd bent van een schoon systeem, echter iets meer informatie van jouw kant stelt andere tweakers beter in staat jouw meer gerichte antwoorden te geven..!

NRG

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is niet de bedoeling om meer dan 1 account te hebben op het forum. Deze account gaat dan ook dicht.

Je kunt met de originele account een nieuw topic openen. Maar ga dan ajb eerst een aantal topics hier in B&V doorlezen, immers is er al heel veel info te vinden. Neem die kennis dus mee in een nieuwe topicstart. Geef dan ook meer info over de precieze situatie, we weten bijvoorbeeld nu niet eens of je wel Windows gebruikt, laat staan welke ;) Zie ook de tekst die je zit bij openen van je topic en Het algemeen beleid #topicplaatsen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.