[CAIWAY] Verlaagt prijzen en verhoogt snelheid REKAM gebied

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:00
Gisteren ontving ik een brief van Caiway dat het tarief van mijn Alles in 1 HD pakket van € 71 naar € 55,95 wordt verlaagd. De internetsnelheid gaat van 50 Mbit/s naar 120 Mbit/s. De nieuwe naam van het pakket wordt Alles-in-1 Rekam plus.

In het Rekam gebied wordt glasvezel aangelegd. Op dat netwerk zijn nu al 3 aanbieders actief. Stuk voor stuk met hogere snelheden dan Caiway maximaal bood (50/4) en tegen lagere kosten. Ik vermoed dat ze wat klanten verloren. Er komt ook een nieuwe modem om de snelheden mogelijk te maken. Ingangsdatum is 1 april (-:

Heeft iemand ervaring met Caiway op de kabel met deze snelheden? Wat is bijvoorbeeld de upload? En de gebruikte modem?

Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:07
Eindelijk. Ik hoop dat ze snel ook op glas gaan leveren in Rekem gebied.
Verder hoop ik dat alle gebieden waar ook geen glas beschikbaar is dit pakket kunnen afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10-2021
Een mooi begin. Zijn jullie nu ook van die belachelijke toeslag af van de extra smartcards voor het Caiway basispakket?

Wij hoeven hier bij Caiway tenslotte ook niet extra te betalen om op meer plekken in huis naar het Caiway basispakket te kunnen kijken. We hebben daarvoor dan niet zoals jullie een smartcard nodig, maar Caiway kan makkelijk die maandelijkse toeslag voor de extra smartcards voor het basispakket laten vallen en pas toeslag gaan rekenen, als net zoals bij ons vanaf aanvullende pakketten in het abonnement zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Ik heb onlangs ook een brief gekregen maar niets over een nieuwe modem? Heb nu zo'n standaard Cisco ding (meen een EPC3208).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Mijn snelheid is al omhoog sinds gisteren. Idd 120 Mbps. Upload is nu 12Mbps zo lijkt het. Heel fijn.

[ Voor 7% gewijzigd door baviaan op 11-03-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
baviaan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:06:
Mijn snelheid is al omhoog sinds gisteren. Idd 120 Mbps. Upload is nu 12Mbps zo lijkt het. Heel fijn.
Er stond niets over een hogere upload in de brief, dus ging er al vanuit dat het bij 5 Mb zou blijven. Gemeten met een speedtest oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

JanvdVeer schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:11:
[...]

Er stond niets over een hogere upload in de brief, dus ging er al vanuit dat het bij 5 Mb zou blijven. Gemeten met een speedtest oid?
Ja. Overigens heb ik geen nieuw modem, gewoon de Cisco die ik al een tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10-2021
Moeten jullie nog wel steeds per smartcard extra maandelijks betalen voor het basispakket van Caiway op de coaxlabel?

Zoja, dan moet Caiway hier eens snel mee stoppen. Wij betalen ook niks extra voor op meer toestellen kijken naar het Caiway basispakket. op de coaxkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

test het net ook even hier, en ik zit idd ook al op de nieuwe snelheid van 120/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Hier nog niet, ik wacht op een nieuw modem, de arris kan dit blijkbaar niet, dus alles is nog exact het zelfde.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert43
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-07 15:45
Ik heb vanmorgen even contact gehad met Caiway over de internetsnelheid in het Rekam-gebied. Indien je een Arris t722 b modem hebt krijg je geen nieuwe modem. Ze leveren cisco modems uit als je een nieuwe modem krijgt. De Arris 722 b modem is een DOCIS 3.0 modem, echter de instellingen van de modem staan niet goed en moeten door Caiway aangepast worden, anders kun je niet genieten van de verhoogde snelheden. Derhalve even contact zoeken met Caiway om een en ander te laten aanpassen.
Pagina: 1