Headsetje op Modem aansluiten.

Pagina: 1
Acties:

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 14:26
In de kpn-telefoongids cdrom zit de functie ingebouwd dat automatisch het nummer belt.

Het headsetje(labtec 501) is aangesloten aan de achterzijde van de modem(56k6 E-tech). Tijdens het bellen kan ik de mensen wel horen mij zij mij niet.

De aansluiting op de modem is niet kapot want ik heb de modem 2 x omgeruild. Ook is de microfoon niet kapot want deze heb ik getest op de geluidskaart.

Iemand een idee. Moet er misschien softwarematig iets worden ingesteld?. alvast bedankt

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
je plugt hem gewoon in op de line out van je modem? moet er tussen je modem en je headset niet iets van een telefoon? dus een telefoon op je modem en dan je hoofdtelefoon op de aansluiting van je hoorn?
of ben ik nu loos aan het ouwehoeren?

• Lumics
nee, dat is niet nodig het is zo'n modem met twee aansluiting aan de achterkant voor een headsetje. speaker/Mic. Het zou in theorie moet werken. Computerboer had ook geen idee wat er aan de hand is.

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
hmmm...kun je nix aanpassen bij je instellingen van die modem? ik heb heel lang gezeur gehad met battlecomclient (ouwehoeren tijdens LAN-games met elkaar) en mijn headset...totdat ik uitvond dat in battlecomclient mijn mic uit stond...dan kun je schreeuwen wat je wil, maar je wordt niet gehoord... :)

• Lumics
Nee ik ben radeloos, alle instellingen nagelopen. die maar mogelijk zijn. kan nrgens iets vinden over mic aansluiting. nieuwste drivers geinstalleerd. ( misschien moet ik hem maar posten onder windows forum)