Printer > Budget 200 - 300 piekos

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Hey luitjes...

ik zoek een printer dat echt GOED is voor een budget tussen de 200 en 300 piek.

ik zat te denken aan
- HP 640C
- HP 840C
- Epson 580

wie van de tweakers heeft 1 van deze printers en is er lovend over te spreken ?

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:05
Wat wil je ermee printen, en hoeveel? Dat zijn belangrijke vragen die je je allereerst moet afvragen.

Algemene stelregel:
voor tekst: HP
voor foto's: Epson

Verwijderd

Ik heb zelf een HP 843C destijds 300 piek bij de Aldi, zeer over te spreken maar je hebt tegenwoordig ook al de 930C voor 340, daar zou ik voor gaan als ik jou was, dat is echt een topprinter. Epson zou ik niet doen, tenzij je echt veel foto's e.d. wilt afdrukken, epson heeft als nadeel dat als je hem niet geregeld gebruikt dat dan je inktkoppen kunnen verstoppen en een ontstopbeurt kost veeeel inkt.

Michiel

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Schrap de HP640 maar snel van je lijst. Dat ding is namelijk (nu) echt om te :'(. Hij is a) langzaam en b) een echte herriemaker.

Dit ding alleen gebruiken als je of veel tijd hebt, of nooit veel hoeft af te drukken. Dan gaat het wel. Maar anders...

Zelf zou ik kiezen voor of de HP840 (scheelt namelijk een hele hoop), of zelfs voor de HP930. Die maken een heel stuk minder herrie en printen veel mooier en een stuk sneller.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 10:26 schreef CubicQ het volgende:
Wat wil je ermee printen, en hoeveel? Dat zijn belangrijke vragen die je je allereerst moet afvragen.

Algemene stelregel:
voor tekst: HP
voor foto's: Epson
...dat begrijp ik dus echt niet. vriend van mij heeft de hp840 en als ie cdcovers afdrukt dan zie je bijna geen verschil met het origineel. de hp840 is gewoon supergoed, zowel tekst als foto. alleen zijn de inktpatronen errug duur. vanaf 75 piek *slik ....

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Ik heb heel blij met me HP 720C, de 840 is bijna dezelfde maar nog iets beter en ben er voor foto en tekst prima over te spreken, ik zou de 840 van HP kiezen dus

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik zou ook voor de HP 840 gaan. Een paar kennissen hebben deze printer en ik moet zeggen, hij print erg mooi. Tekst en plaatjes.

Verwijderd

Koop een hp 930c voor iets boven de 300, echt een perfecte printer ( heb hm zelf :7 )

Verwijderd

Waar je wel ff op moet letten zijn de kosten van de cartridges. De marges op de printers zijn laag, en de winst behalen de fabrikanten op de cartridges. Ikzelf stel geen hoge eisen en heb een Canon BJC3000, is niet fluisterstil, maar voldoet voor mij prima. Cartridges kosten navul ongeveer 30 piek. Na 5 navullers moet je dan een nieuwe kop kopen voor 120 piek. Als je goed printkwaliteit wil kun je ook denken aan de BJC6000.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
in de niewe computertotaal staat een test over goedkope printers.
de hp 840c kwam daar als beste uit de bus.

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
uhm.... al die printers die genoemd zijn komen allemaal binnen het budget van 200 - 300 ? :) hahaha

ik heb zelf een epson photo 870, en hij doet het MEGA GOED !!! super STRAK !!!

maar ik zoek nu een printer voor simpele dingen , veel text en af en toe een plaatje in kleur.
misschien dat een inkt-efficiente printer een optie is ?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
wat ik zou zeggen is zoek een 2dehands laserding
en dan kan je eventueel zo een 150 piek kleurending erbij nemen, als je maar af en toe een plaatje wilt printen :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 22 juni 2001 13:24 schreef ikbenveldmuis het volgende:
wat ik zou zeggen is zoek een 2dehands laserding
en dan kan je eventueel zo een 150 piek kleurending erbij nemen, als je maar af en toe een plaatje wilt printen :)
En wat denk je dat toner kost? Ik zou het maar gewoon bij een goede inkjet houden.

Verwijderd

Waarom een HP of Epson? Heb je de Canon S400 alle eens bewondert. Top model echt waar.
Voordeel: Perfecte afdrukken foto's etc.
Patronen stuk goedkoper dan HP. En werkt met Seperate Inkttanks. Echt een aanrader...

• jellevanderpal
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:21

jellevanderpal

Mijn beste ik dusver

Ga gewoon voor de breedste ondersteuning en IMHO beste prijs/kwaliteit verhouding met de nadruk op de kwaliteit: Koop een HP840C of een HP930C

Ik schrijf. En ik onderneem. - Ik vibecode: Test je website

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

misschien net buiten je budget, maar wil je er toch even op wijzen ;)
http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/13059/a

Verwijderd

die 840C is goed, mijn pa heeft er op zijn werk ook een paar van staan. Die printen echt duidelijk ook in kleur vind ik ze vet goed in combinatie voor de 'lage' prijs. Ik zie ze er niet tussen staan maar printers van lexmark schijnen goedkoop te zijn maar de cartridge waren erg prijzig.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:16 schreef ZOMERZON het volgende:
knip...

maar ik zoek nu een printer voor simpele dingen , veel text en af en toe een plaatje in kleur.
misschien dat een inkt-efficiente printer een optie is ?
Tja een inkt efficiente printer ken ik niet maar voor het doel waarvoor jij 'em wil gebruiken zou ik zeggen koop de Canon BJC3000. Seperate inkttanks voor kleur (3 stuks) en zwart. Zwart vervangen kost iets van 25 piek. Printer kost dacht ik 300 piekies.

Verwijderd

840 hebbik ook, naast de 990 dan >:)

maar ik zou 50 piek meer betalen (349) voor een 930c

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 16:01 schreef KrunK het volgende:

[..]

Tja een inkt efficiente printer ken ik niet maar voor het doel waarvoor jij 'em wil gebruiken zou ik zeggen koop de Canon BJC3000. Seperate inkttanks voor kleur (3 stuks) en zwart. Zwart vervangen kost iets van 25 piek. Printer kost dacht ik 300 piekies.
Canon zuigt supermegazwaar

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
lexmark z32?

heb zelf de z52 >:)

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 15:13
zou voor een HP gaan denk ik, koop in ieder geval geen Xerox.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor een paar tientjes meer zou ik idd de HP 930C kopen. Maar als je echt niet meer wil uitgeven zou ik de HP 840C nemen, niet zo goed als de 9xx-serie, maar zeker niet slecht.

De HP640C zou ik écht niet meer nemen, de 6xx-serie is nu echt behoorlijk verouderd.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik zou ff de nieuwe computertotaal kopen, daar staat een uitgebreide printertest in voor budget printers die mooi in jouw budget passen.

Verwijderd

ga gewoon voor de canon s400 series wat ik bij het begin ook al heb gezegd... Is echt waar perfect voor jou..!!!!!! :z

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 23:15

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb zelf de HP840c en ik ben er zeer tevreden over. Als je echter iets meer wilt uitgeven dan 300 piek, zou ik je ook de 930 adviseren, want dat is echt een heel mooi apparaat: bloedsnel, mooie afdrukken, etc.

Maaruh als het binnen het budget moet blijven, zou ik toch voor de 840c gaan... nix mis mee! :P

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Waarom reageren we op een 2 weken oude thread :?

• mad-max
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2022
Qubic plaatste de beste opmerking hier. Denk eerst eens na over wat en hoeveel je gaat printen. Als je heel veel print is zo'n HP840 wel erg goedkoop in de aanschaf maar de inkt bijna 2x zo duur t.o.v. de 970 (andere prijsklasse). De cartridge is wel even duur maar bij de 840 zitten ze half vol t.o.v. de 970. Maar voor zo'n 100 pagina's per maand is ie zeker leuk die 840. Werkt prima 930 is nog wat mooier inderdaad.

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

Verwijderd

wat vinden jullie van deze printer:

Canon BJC 7100

Kreeg toevallig aanbieding binnen via mail dat die 299,- was.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:51
En dit dan:

Canon BJC2100 voor fl.159,95 bij de Blokker.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 15:12 schreef erniemars het volgende:
misschien net buiten je budget, maar wil je er toch even op wijzen ;)
http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/13059/a
Deze entry kon - helaas - niet gevonden worden

De Tweakers.net crew wenst je veel geluk bij toekomstige zoekpogingen
Pagina: 1