Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-03-2024
Mijn vraag
...Sinds kort heb ik een smartphone met chrome browser voor android. Graag zou ik deze standaard in de incognito modus willen gebruiken (en dus niet eerst in de gewone modus starten en dan een incognito tab openen). Met chrome op een windows computer is dit standaard mogelijk. Kan dit ook op een android toestel?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...android 5.1.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...gezocht op het net maar kwam niks tegen over het instellen van de incognito modus als standaard.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NMA schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:25:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...gezocht op het net maar kwam niks tegen over het instellen van de incognito modus als standaard.
Serieus niets gevonden?

"chrome android incognito default"

http://xslab.com/2014/02/...vate-browsing-on-android/
http://android.stackexcha...incognito-mode-by-default
http://nexus5.wonderhowto...ito-mode-android-0161057/

enzovoort.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 10:15
Ik meen dat dit niet default mogelijk is op Chrome browser voor Android (maar correct me if I'm wrong :)). Optie is om een andere app te gebruiken, InBrowser is een mogelijkheid maar er zijn er tegenwoordig vast meer. Optie 2 is om met Xposed te werken, daar was een module voor om default naar incognito te gaan, maar dan zal je wel even het een en ander moeten doornemen (custom roms etc) + je telefoon moet de ondersteuning hebben.
Edit: Zie dat Gambiter al het antwoord heeft gegeven :) Genoeg leesvoer!

[ Voor 7% gewijzigd door Raznov op 27-02-2016 22:47 ]

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMA
@gambieter; excuus, ik denk dat ik mijn vraag niet goed gesteld heb. Ik heb de andere incognito browsers voor android wel gevonden maar ik zoek een manier om de Chrome browser standaard in de incognito modus te zetten. Net als op mijn pc.

Uit het antwoord van Raznov begrijp ik dat dit waarschijnlijk dus inderdaad niet mogelijk is.

Dank voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 10:15
Volgens de eerste link van Gambieter is het wel mogelijk door startpagina in te stellen bij instellingen en daarna de incognito tab als startpagina in te stellen =browser:incognito. Ik kreeg dat hier niet werkende maar mogelijk dat het voor jou wel werkt?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMA
Hallo Raznov. Het antwoord in de eerste link werk helaas niet voor Chrome. Ze geven dit in het artikel zelf ook al aan.

Wellicht is de conclusie dat het gewoon niet mogelijk is. Jammer.
Pagina: 1