Toon posts:

Remote verbinding wordt verbroken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel (isdn) in naar een NT4 server met behulp van Netop remote control. Zodra er een internet verbinding wordt gemaakt via dial-up networking op die server wordt mijn remote verbinding verbroken.

Ik kan dan wel gewoon andere clients benaderen in dat betreffende netwerk en ik kan ook gewoon de server en router pingen.

Zodra de internet verbinding weer weg is, kan ik die server weer benaderen.

Ik dacht eerst dat het aan Winroute lag, maar heb die uitgeschakeld, maar mocht niet helpen.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26
Begrijp ik goed dat als jij inbelt op die server, jij de ISDN verbinding met de server wel behoud, maar alleen Netop r/c geen verbinding kan zien (als de server een internet connectie maakt natuurlijk)?

In principe heeft 1 NIC/dun maar 1 IP adres, dus wellicht gaat het daar fout? Je kan wel meer IP adressen aan 1 adapter geven, maar daar moet je dus moeite voor doen.

Als het verhaal toch anders is hoor ik dat wel. :)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten 2 adapters in de server. Eentje voor het interne netwerk(192.168.40.x) en een adapter voor het internet(x.x.x.x).

Als de internet connectie er is, zie ik wel inderdaad dat netop op 2 verschillende IP nummers staat te wachten!