Ik heb vandaag dit geheugen binnen gekregen:
pricewatch: MicroMemory 46C7538-MM
Volgens beide winkels die het verkopen (waaronder 1 die niet aan particulieren levert en er dus geen baat bij heeft) en een ander tech forum zou dit gewoon moeten werken met mijn moederbord en CPU
Echter wanneer ik deze installeer krijg ik geen beeld wanneer ik de PC aan zet.
Fans gaan aan, maar beeld, toetsenbord en muis blijven gewoon uit.
Zodra ik mijn 4GB Kingston HyperX er in steek, werkt alles weer gewoon.
...
Moederbord: Asrock GM31-GS 2.0
CPU: Intel Core 2 Q6600
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
Ik heb CMOS reset gedaan, batterijtje er simpelweg 15 minuten uit laten liggen, ik heb zelfs de complete PC gedemonteerd en alle hardware weer in elkaar gezet, maar ik krijg het niet aan de praat.
Ik heb ook geprobeerd met memory remapping, flexibility en manual frequency te spelen in de BIOS maar zonder resultaat.
Ik heb me ook suf gegoogeld maar daar kom ik ook niet verder dan wat ik al geprobeerd heb.
...
pricewatch: MicroMemory 46C7538-MM
Volgens beide winkels die het verkopen (waaronder 1 die niet aan particulieren levert en er dus geen baat bij heeft) en een ander tech forum zou dit gewoon moeten werken met mijn moederbord en CPU
Echter wanneer ik deze installeer krijg ik geen beeld wanneer ik de PC aan zet.
Fans gaan aan, maar beeld, toetsenbord en muis blijven gewoon uit.
Zodra ik mijn 4GB Kingston HyperX er in steek, werkt alles weer gewoon.
...
Moederbord: Asrock GM31-GS 2.0
CPU: Intel Core 2 Q6600
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
Ik heb CMOS reset gedaan, batterijtje er simpelweg 15 minuten uit laten liggen, ik heb zelfs de complete PC gedemonteerd en alle hardware weer in elkaar gezet, maar ik krijg het niet aan de praat.
Ik heb ook geprobeerd met memory remapping, flexibility en manual frequency te spelen in de BIOS maar zonder resultaat.
Ik heb me ook suf gegoogeld maar daar kom ik ook niet verder dan wat ik al geprobeerd heb.
...
[ Voor 4% gewijzigd door V3lv3T88 op 27-02-2016 19:04 ]