The witcher 3 Content 0 probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond767
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik was dus bezig met mods toe te voegen aan mn witcher 3 , toen zag ik dat ik script merger nodig had zodat alle mods goed zouden werken zonder dat er een paar niet doen , toen kon ik niet overweg met script merger want bij de video die er bij zat was de code anders dan bij mij , dus ik gaf het op , en toen stond er dat mijn patch misschien verouderd was en dat ik dus het script mapje moest vervangen van The Witcher 3 Wildhunt>Content>content0>script dus ik heb dat andere mapje er in gesleept zonder het oude te bewaren , en toen deed het spel het niet en kreeg de console deze eror :

Error [content0]game\components\inventorycomponent.ws(499): Native function 'GetItemsIds' cannot have script code.

Warning [content0]engine\telemetrykeyword.ws(5): Native function 'Log' was not exported from class 'CR4TelemetryScriptProxy' in C++ code.

Enige opties?
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, wat heb je zelf al gedaan? Er zijn verschillende sites die mods aanbieden en als ik heel snel Google (wat je zelf eigenlijk al had moeten doen), dan kom ik heel makkelijk meerdere topics tegen met "Native function 'Log' was not exported from class"

Dus...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond767
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
MAX3400 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:49:
Tja, wat heb je zelf al gedaan? Er zijn verschillende sites die mods aanbieden en als ik heel snel Google (wat je zelf eigenlijk al had moeten doen), dan kom ik heel makkelijk meerdere topics tegen met "Native function 'Log' was not exported from class"

Dus...
bedankt , ik ben zelf heel onhandig met dit soort dingen.