Ik was dus bezig met mods toe te voegen aan mn witcher 3 , toen zag ik dat ik script merger nodig had zodat alle mods goed zouden werken zonder dat er een paar niet doen , toen kon ik niet overweg met script merger want bij de video die er bij zat was de code anders dan bij mij , dus ik gaf het op , en toen stond er dat mijn patch misschien verouderd was en dat ik dus het script mapje moest vervangen van The Witcher 3 Wildhunt>Content>content0>script dus ik heb dat andere mapje er in gesleept zonder het oude te bewaren , en toen deed het spel het niet en kreeg de console deze eror :
Error [content0]game\components\inventorycomponent.ws(499): Native function 'GetItemsIds' cannot have script code.
Warning [content0]engine\telemetrykeyword.ws(5): Native function 'Log' was not exported from class 'CR4TelemetryScriptProxy' in C++ code.
Enige opties?
alvast bedankt.
Error [content0]game\components\inventorycomponent.ws(499): Native function 'GetItemsIds' cannot have script code.
Warning [content0]engine\telemetrykeyword.ws(5): Native function 'Log' was not exported from class 'CR4TelemetryScriptProxy' in C++ code.
Enige opties?
alvast bedankt.