Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-10 09:38
Ik heb mijn HTC One M9 verkocht maar nu blijft er bij de nieuwe eigenaar staan dat mijn Google account er nog op staat.

Hoe kan ik dit van afstand doen. Of hoe kan hij het doen. De telefoon is geroot.

Ik heb al gezocht via m'n Google account om het te verwijderen maar ik kom er niet uit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:03

DarkSide

theres no place like ::1

heb je hem teruggezet naar fabrieksinstellingen / opnieuw geflashed en daarna natuurlijk niet meer aangemeld?
Of heb je hem gewoon verkocht?
De nieuwe eigenaar kan gewoon het account verwijderen. Moet je wel op vertrouwen.
Misschien via google remote wipe?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Ik heb de telefoon geflashed en een Full wipe gedaan. Daarna niet meer aangemeld. Hij heeft nu al 2x de rom opnieuw er op gezet en nog steeds geeft hij het aan.

Ik heb trouwens ook de wipe geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zit toevallig niet nog een SD-kaart in waar bepaalde gegevens op staan die van jou zijn? Ik heb dan wel meerdere Windows Phones maar die beginnen over het algemeen bij een system-wipe ook meteeeen te kijken naar de inhoud van de SD en vragen of er dingen terug moeten etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
Nee SD kaart zit er niet meer in.

Dit geeft hij aan als hij de telefoon wilt instellen.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/23lfgk0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:03

DarkSide

theres no place like ::1

Dit is volgens mij een nieuwe beveiliging.
https://support.google.com/nexus/answer/6172890?hl=nl

dus volgens mij moet je even langs gaan. Jouw gegevens invullen.
Dan account toevoegen van de nieuwe persoon. Jouw gegevens verwijderen en resetten.
Dan kan je hem weer unlocken met de gegevens van de nieuwe persoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dit is volgens mij als onder apparaatbeheer Android Apparaatbeheer is ingeschakeld ;) Kan je alleen uitschakelen als je jouw gegevens invult, de apparaatbeheer uitzet, reset, zijn gegevens invult, weer inschakelt en reboot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

*Klein schopje*

Ik kreeg mijn Nexus terug omdat daar nog een heractiveringsbeveiliging op zou staan waardoor deze niet omgeruild kon worden. Na hier te hebben gelezen heb ik dus mijn toestel nogmaals geïnstalleerd met mijn Google account (waarmee ik het toestel had geïnstalleerd).

Daarna onder Instellingen -> Accounts -> Google => (rechtsboven de 3 stipjes) => Verwijderen.
instructie

Vervolgens Fabrieksinstellingen via de Recovery uitgevoerd en kreeg ik niet bovenstaand scherm niet meer. Na het opnieuw instellen was het scherm (paar posts terug) weg. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 26-05-2016 16:11 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1