Is het mogelijk om dit spel op de pc te spelen?
Op een paar vage downloads na is het me nog niet gelukt.
Op een paar vage downloads na is het me nog niet gelukt.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 17:17 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 17:17 ]
[ Voor 38% gewijzigd door johnkeates op 27-02-2016 17:19 ]
Is ook zo ja, dat blijven toch de beste in hun soort.johnkeates schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:18:
Nee. Er zijn hacks via dingen als Bluestacks mogelijk, maar ik zou het niet doen. Je kan op je PC misschien beter 'echte' games spelen. Als je CoC leuk vind zou je misschien naar Age of Empires moeten kijken. Of Age of Mythology. Of Rise of Nations. Of WarCraft (niet World of Warcraft), of StarCraft.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 19:01 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 27-02-2016 19:01 ]
The devil is in the details.
Dat is jammer, hoor er zulke goede verhalen over..Hahn schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:01:
Als je niet wilt betalen dan moet je elke keer x uur (later zelfs dagen/weken) wachten tot het bouwen klaar is.
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 27-02-2016 19:05 ]
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ten eerste is m'n nickname Hahn. En ten tweede ben ik level 44 in Clash of Clan, misschien dat jij dat 'overduidelijk niet spelen' vindt, maar ik ben van een andere mening.MyKey schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:07:
@Hamn, jij speelt Clash of Clans overduidelijk niet. "Kloten" met emulator's is ook een groot woord. Je kan bluestracks downloaden en daar clash of clans op zetten. Dat is een install van max 5 minuten.
Het is inderdaad zo dat je moet wachten tot gebouwen klaar zijn, hoe hoger het level van het gebouw, hoe langer het bouwen duurt.
Maar "een paar minuten per dag" spelen is het zeer zeker niet. Je kan als je wilt dit speel non-stop spelen, met wat wachten (na een hogere towenhall wordt dit steeds langer) maar in het begin kan je om de 5 minuten zeker wel weer aan aanval doen als je troops klaar zijn met trainen.
Ik speel dit spel denk ik 3/4 uur per dag, zeker niet een paar minuten.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq