Toon posts:

Audio combi

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje ?
Kan iemand mij vertellen of de combi van een sony KDL-50W809c & DAV-TZ140 gaat werken ?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had je ook hiervoor niet ff Hificorner kunnen bellen?

GoT is niet de plek waar je elke vraag zomaar hoeft neer te gooien en hopen dat je een antwoord krijgt; zoals een aantal andere topics laten zien: doe eerst zelf onderzoek d.m.v. je leveranciers/helpdesk te bellen, kijk in wat online handleidingen zoals PDF's en/of Google eens.

Aangezien het beide Sony is: 020 658 18 88 0,35p/min lokaal tarief (via vaste lijn) - maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

DarkSide

theres no place like ::1

Dan is de vraag wat wil je precies bereiken?
Wil je met ARC aan de slag en HDMI of wil je iets anders bereiken?
Want heel simpel gezegd kan ik ja zeggen, die combi gaat werken.
Maar ik denk niet dat de manier waarop is wat jij bedoelt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw vriendelijke antwoorden. Ga idd wel ff verder kijken. (lees: naar aantwoorden zonder kapsones)
M.vr.gr.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:21:
Bedankt voor uw vriendelijke antwoorden. Ga idd wel ff verder kijken. (lees: naar aantwoorden zonder kapsones)
M.vr.gr.
Suc6.
Hier op GoT verwachten we wel wat eigen inzet voordat er zomaar een vraag geplaatst wordt.
Daarbij is je vraag ook niet compleet omdat er totaal niet duidelijk wat je wilt bereiken met je audio combi.
Als je dan iig zelf nog de moeite had genomen om je vraag duidelijker te stellen.
Had je ook al betere antwoorden gekregen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Alles is wel gezegd. Dit topic slaat nergens op en gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.