Samsung Smart tv afstandsbediening -> digitenne

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Hello!

Ik heb een vraagje, ik kon het nergens vinden online maar bij een kennis van mij hebben ze een vrij nieuwe samsung smart tv met deze ab:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.homecinemamagazine.nl/wp-content/uploads/2014/07/Samsung-H6200-review-remote-770x424.jpg

Ze hebben een wat ouder KPN Digitenne kastje staan met zo'n klein zwart afstandsbedieninkje maar de tv heeft een IR-dongle die je voor het kastje kan leggen en op de TV heb ik nu ingesteld dat het een digitenne kastje betreft waardoor ik met de Samsung TV afstandsbediening ook het Digitenne kastje kan besturen.

Dat werkt ook prima maar verder dan kanalen, volume en aan/uit ben ik nog niet gekomen qua bedieningsopties.

Je kan namelijk met de originele afstandsbediening bijvoorbeeld ook switchen tussen TV kanalen en Radio kanalen alleen weet er iemand hier welke knop op de Samsung afstandsbediening correspondeert met dat knopje op de originele Digitenne afstandsbediening?

Zijn er nog andere nuttigve bedieningsopties die ik wellicht mis?

Thanks alvast!

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
*Schopje, anyone?

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1012171

Heb je het 'probleem' opgelost? Ik liep namelijk tegen hetzelfde probleem aan. Echter was het mijn dochter van 15 maanden wel gelukt om te switchen. Na uren speurwerk door alle menu's is het mij ook gelukt. De oplossing is: toets het kanaal van een radiozender in bv. 811 de tuner switcht tussen radio en tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Is het niet simpeler je "kastje" om te ruilen voor een Conax-module?