Zoals ik al ooit eens beloofd had en pas geleden weer. ( [topic=166010] ) Een paar voorbeeldjes voor een idee dat ik heb voor een tweakers frontpage strip.
Promoplaatje:

De strip heet dus Wolv. Gewoon omdat dat koel klinkt
Het is niet per se de naam van het Nijlpaard dat er in voor komt, daar ben ik nog niet uit
. Nu heb ik twee id-en, mijn eerste plan was een 1 plaatjes comic zoals dit:

en deze:

Later dacht ik dat een strookjes idee ook wel mooi kon zijn:

Misschien hebben jullie een duidelijke voorkeur voor 1 van de 2, laat het me dan ff weten. Degene die je het meest geschikt lijkt ga ik aanhouden als standaard. Of misschien vindt je het wel helemaal niets.
Aangezien ik niet kan ftp-en op me werk
en thuis ff geen internet heb, kan ik niet bijv elke dag een strip inleveren. Maar toch wel 1x in de week... Of misschien heb je zelf nog wel een mooie oplossing 
Als je het heel mooi vindt en al denkt: "Ik wil um nu al aankondigen", kwak er dan maar 1 neer ergens op de frontpage... maar misschien is dat wat overhaast, eerst misschien maar ff uitdenken hoe een strip het mooiste in tweakers zou passen. De bedoeling is dat door de tijden heen de strip wat door ontwikkeld en steeds mooier wordt naarmate ik professioneler wordt. Ik ben al bezig wat andere dingen te verkennen. (zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/167460 )
Opmerkingen etc. kun je hieronder posten of mailen of weet ik veel
(icq zou ik niet proberen...)
Promoplaatje:

De strip heet dus Wolv. Gewoon omdat dat koel klinkt

en deze:

Later dacht ik dat een strookjes idee ook wel mooi kon zijn:

Misschien hebben jullie een duidelijke voorkeur voor 1 van de 2, laat het me dan ff weten. Degene die je het meest geschikt lijkt ga ik aanhouden als standaard. Of misschien vindt je het wel helemaal niets.
Aangezien ik niet kan ftp-en op me werk
Als je het heel mooi vindt en al denkt: "Ik wil um nu al aankondigen", kwak er dan maar 1 neer ergens op de frontpage... maar misschien is dat wat overhaast, eerst misschien maar ff uitdenken hoe een strip het mooiste in tweakers zou passen. De bedoeling is dat door de tijden heen de strip wat door ontwikkeld en steeds mooier wordt naarmate ik professioneler wordt. Ik ben al bezig wat andere dingen te verkennen. (zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/167460 )
Opmerkingen etc. kun je hieronder posten of mailen of weet ik veel
Ik ben fan van dingen