Beste tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is puur bedoelt voor photoshop(CC).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude voeding: recom 450 watt
En een kast tot mijn beschikking: een midi atx tower.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is een videokaart nog handig voor photoshop? Ik lees hier dubbele dingen over op het internet.
Ook vroeg ik mij af of de RAM zoals deze gekozen goed is omdat ik lees dat dit erg veel uitmaakt voor photoshop(2400mhz beter?).
Ik zat ook te aarzelen tussen de CPU Intel Core i5-4670K of de Intel Core i5-4690k.
Ik vond erg veel benchmarks over de 4670K specifiek voor photoshop vandaar mijn keuze.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel i.v.m. benchmark prestaties die ik vond voor photoshop specifiek. En upgrademogelijkheden.
Ik wil de pc zo upgrade mogelijk maken zodat er eventueel goedkope aanpassing gedaan kunnen worden in de toekomst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-photoshop prestaties zo goed mogelijk
-energieverbruik (misschien dan toch een andere voeding?, zoja welke is zuinig?
-Goede cooling zodat de componenten lang mee gaan
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten hoe ik de build moet aanpassen om aan de gewenste eisen te voldoen.
Ik vind het belangrijk dat de computer te upgraden is in de toekomst of in ieder geval lang mee gaat. Oftewel een beetje 'overkill' voor nu betekent minder vaak opnieuw investeren.
Mijn lijstje momenteel:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is puur bedoelt voor photoshop(CC).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude voeding: recom 450 watt
En een kast tot mijn beschikking: een midi atx tower.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is een videokaart nog handig voor photoshop? Ik lees hier dubbele dingen over op het internet.
Ook vroeg ik mij af of de RAM zoals deze gekozen goed is omdat ik lees dat dit erg veel uitmaakt voor photoshop(2400mhz beter?).
Ik zat ook te aarzelen tussen de CPU Intel Core i5-4670K of de Intel Core i5-4690k.
Ik vond erg veel benchmarks over de 4670K specifiek voor photoshop vandaar mijn keuze.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel i.v.m. benchmark prestaties die ik vond voor photoshop specifiek. En upgrademogelijkheden.
Ik wil de pc zo upgrade mogelijk maken zodat er eventueel goedkope aanpassing gedaan kunnen worden in de toekomst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-photoshop prestaties zo goed mogelijk
-energieverbruik (misschien dan toch een andere voeding?, zoja welke is zuinig?
-Goede cooling zodat de componenten lang mee gaan
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten hoe ik de build moet aanpassen om aan de gewenste eisen te voldoen.
Ik vind het belangrijk dat de computer te upgraden is in de toekomst of in ieder geval lang mee gaat. Oftewel een beetje 'overkill' voor nu betekent minder vaak opnieuw investeren.
Mijn lijstje momenteel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4670K Boxed | € 249,50 | € 249,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 34,55 | € 34,55 |
| 1 | Recom Power Engine 450 Watt Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 498,85 | |