[Windows 10] Cannot select multiple items from this location

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 15:48

hostler

Yeahhh dude!

Topicstarter
Op de zaak staat een kiosk, ingericht met Windows 10 en wat policy's. De kiosk word gebruikt door klanten om afbeeldingen te bestellen via het online bestel programma. Men kan een usb-stick/SD kaart gebruiken of een smartphone.

Wanneer je een telefoon aansluit navigeer je via de website (browse knop) naar je telefoon. Hierop dien je dan de foto's te selecteren welke je wenst te bestellen. Op een USB stick en SD kaart werkt dit prima, op een telefoon werkt het helaas niet.

Zodra je meerdere foto's selecteert op bijvoorbeeld een iOS of Android apparaat en op openen klikt krijg je de onderstaande melding. Één foto selecteren en openen gaat overigens prima.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2psnair.jpg

Je kunt natuurlijk de foto's naar een map laten kopiëren maar dit is niet gebruiksvriendelijk en ook niet wenselijk.

Ik moet hier dus om heen, maar hoe? Ik kan er zelf vrij weinig over vinden, de meeste mensen raden het bovenstaande aan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
hostler schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:27:
Wanneer je een telefoon aansluit navigeer je via de website (browse knop) naar je telefoon.
Die viel mij ff op. Wat gebeurt er als je via de normale verkenner (dus zonder browse vanaf website) over een telefoon bladert? Mag je dan wel meerdere files selecteren?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Topicstarter
Ja hoor, gaat prima. Het probleem zit hem ook niet bij het selecteren, dat gaat namelijk prima. Zodra je er meerdere geselecteerd hebt en op openen klikt krijg je de error.

Ik heb een drag en drop upload dingetje in elkaar geflanst maar deze accepteerd helemaal geen uploads direct vanaf een telefoon/camera.

Vaagheid, iemand een idee? Vies hackje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 22:34

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

USB sticks en geheugenkaartjen krijgen een schijfletter. Smartphones gaan via MTP en daar kan nou net je beperking in zitten. Het benaderen gaat dus via een iets andere methode en protocol. Het zou mij dus niet verbazen als de browse functie van de site maar 1 link naar zo'n ding tegelijk aan kan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Topicstarter
Het zit inderdaad in MTP. Volgens mij is hier helemaal niet omheen te gaan. Ik ben ook geen hackjes tegengekomen.

Tenzij iemand een goed idee heeft zal dit wel niet gaan :(