In ieder geval iets met een boom.
Deze misschien?Anoniem: 675538 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:23:
In ieder geval iets met een boom.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zou een Jills reclame kunnen zijn... Die appelcider. Geen idee of daar een boom in zit, wel knappe mannen.
Nee
Reclame bevat zover mij bekent geen mensen. Ik moest zelf denken aan OHRA.
Reclame lijkt wat betreft stijl een beetje op deze vind ik: YouTube: Veilig Verkeer Nederland (Vlieger) reclame uit de jaren 80
ik denk dat het sowiezo van een uitvaard of verzekeringmaatschappij is.
Reclame bevat zover mij bekent geen mensen. Ik moest zelf denken aan OHRA.
Reclame lijkt wat betreft stijl een beetje op deze vind ik: YouTube: Veilig Verkeer Nederland (Vlieger) reclame uit de jaren 80
ik denk dat het sowiezo van een uitvaard of verzekeringmaatschappij is.
Wat is dit voor onzin reactie?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 675538 op 26-02-2016 21:45 ]
Wikipedia: RickrollAnoniem: 675538 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:38:
Wat is dit voor onzin reactie?
Zo zo rustig aan. Ze helpen je gratis hoor.Anoniem: 675538 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:46:
Nee, en reclame is zonder mensen zei ik toch?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoepel een eind op, nuttig ben je toch niet op Tweakers. Idioot taalgebruik.Anoniem: 675538 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:46:
Nee, en reclame is zonder mensen zei ik toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 26-02-2016 21:57 ]
Kerel, je bent wel klaar hoor met je reacties... Beter ergens anders je vraag gaan stellen
To dare is to do
Ah, zo'n boom in het veld. Dan weet ik precies welke reclame je bedoelt.Anoniem: 675538 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:21:
Zoiets zag het eruit geloof ik:
[afbeelding]
Je topicstart is erg kortaf. Dan heeft men ook zin om kortaf te reageren. zonder meer info is dit topic geen lang leven beschoren

[ Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 26-02-2016 22:58 ]
ora et labora
Laat ik dit maar even preventief sluiten als dienstverlening voor mijn FTM-collega's.
@Topicstarter: dit is geen u vraagt, wij draaien forum. Zie ook: Het algemeen beleid #topicplaatsen
@Topicstarter: dit is geen u vraagt, wij draaien forum. Zie ook: Het algemeen beleid #topicplaatsen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.