PC hosting I3D ddos - iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
^ Ik wil een oud spel revampen en een server hosten bij I3D.net, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met DDOS aanvallen en of I3D.net de beste keuze is als het neerkomt op het weren van DDOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 17:10
i3D is verschrikkelijk al het om ddos gaat. Man man man wat hebben we daar een gezeur mee gehad. We hadden een CS;S Ze server draaien voor een paar jaar daar, waar we af en toe wat verveelden gastjes moesten perm-bannen van de server. Vervolgens begonnen er een paar regelmatig de server te ddossen wanneer deze redelijk vol zat. Proberen contact op te nemen met i3D maar de support kon ons niet helpen/wouden er niks mee te maken hebben. Uiteindelijk moesten we steeds de server platgooien totdat de aanvaller het wel prima vond en er deze staakte. Pas dan konden wij de server weer online gooien, maar de server is dan weer leeg en moet weer langzaam opbouwen kwa spelers aantallen.

Inmiddels is de server verhuist naar een andere aanbieder die zich beter beveiligt afgelopen november, maar ik heb niet zoveel contact meer met de mensen die de server nu hosten. Ik weet wel dat de hosting gebeurt ergens in frankrijk/belgie nu, maar ben de naam ervan ondertussen al vergeten.

EDIT: Dus als je gewoon een goede server nodig bent met goede performance, i3D is top.

Ben je echter ddos protection nodig bij de server dan raad ik i3D ten zeerste af.

[ Voor 9% gewijzigd door Crazy4ever op 27-02-2016 02:32 ]

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"