Vraag

Anoniem: 741685

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een sony bravia KDL-50w805c gekocht en gister onvangen. Nou staat er op de TV dat het artikelnr 50w809c is. Dit is ook toevallig ook een type uit deze bravia serie. Wat heb ik nou precies, kan iemand mij hierop een antwoord geven.
M.vr.gr.

Alle reacties

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 16:34

NSG

Je weet niks!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 14:34

garriej

Ik las ondertieten.

dat is volgens mij gewoon een ander model. Of hij beter/slechter is weet ik niet.

pricewatch: Sony Bravia KDL-50W809C Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805C Zwart

Die jij besteld heb is wel goedkoper als die je gekregen heb :+

[Voor 8% gewijzigd door garriej op 26-02-2016 15:09]

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
809c is iets beter. Waar vind je dat je de 809 hebt? In het settings menu?

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:17

Daniel36

Decafé drinkert

Lijkt me een geval "even de verkopende partij bellen en vragen hoe en wat" toch?

It is nice to be important, but more important to be nice.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 13:45

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 741685 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:04:
Mijn vraag
Ik heb een sony bravia KDL-50w805c gekocht en gister onvangen. Nou staat er op de TV dat het artikelnr 50w809c is. Dit is ook toevallig ook een type uit deze bravia serie. Wat heb ik nou precies, kan iemand mij hierop een antwoord geven.
M.vr.gr.
Staat het op de TV of staat het op de doos?

De 09C is "beter" al is het verschil eigenlijk bijna 0. De TV is dus wel hetzelfde. Er is geen reden om liever een 05C te willen in ieder geval.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Daniel36 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:09:
Lijkt me een geval "even de verkopende partij bellen en vragen hoe en wat" toch?
Nee, dat is veel te logisch om te doen! gekke praat allemaal :+

39

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 10:21

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hann1BaL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:11:
[...]

Staat het op de TV of staat het op de doos?

De 09C is "beter" al is het verschil eigenlijk bijna 0. De TV is dus wel hetzelfde. Er is geen reden om liever een 05C te willen in ieder geval.
Als TS het nieuw bij een winkel heeft gekocht kan het bij eventuele garantieafhandeling als er iets stukgaat wel een stuk lastiger worden als hij een ander product heeft dan op het aankoopbewijs staat.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je had een paar jaar geleden de W4500 en de W4700, was exact hetzelfde paneel alleen had de ene een chrome randje en de andere een mat randje rond de speaker grill.

Zou me er niet al te druk over maken als alles verder werkt..

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Brilsmurfffje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:50:
Je had een paar jaar geleden de W4500 en de W4700, was exact hetzelfde paneel alleen had de ene een chrome randje en de andere een mat randje rond de speaker grill.

Zou me er niet al te druk over maken als alles verder werkt..
Het verschil hier betreft een totaal ander model.

39

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:10

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als je nou gewoon even een vergelijking doet in de pricewatch, of gewoon een klein beetje zoekt...

De 809c heeft t.o.v. de 805c:
- een 1000Hz paneel ipv 800Hz
- 20 watt speakers ipv 10 watt

Het lijkt er op dat deze echter geen Google Cast ondersteuning heeft, en de 805c wel. Maar ik denk dat dat niet klopt.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:11
Idd 200hz softwarematig meer, speaker verschil weet ik niet zeker.

Gekocht van hificorner.nl? Hun superdeal is dat ze de 809c ipv de 805c aanbieden. ;)

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 08:20
hier kun je op de site van sony alle specs vergelijken tussen de twee modellen.
er staat veel meer informatie dan hier in de PW.
http://www.sony.co.uk/ele...00c-series/specifications

Anoniem: 741685

Topicstarter
Nou, Goedemorgen beste mensen ik ben er uit na un telefoontje aan Hificorner : Ik heb de pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805C Zwart besteld en betaald en de pricewatch: Sony Bravia KDL-50W809C Zwart uiteindelijk gekregen. Wat een service 200 Hz & 10 watt extra voor hetzelfde geld. Ik zeg ; waren ze allemaal maar zo ;-)
nb; iedereen bedankt v de reakties.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:35
Eigenlijk heb je alleen een andere voet haha.
Die extra hertz ga je niet zien of merken en dat van de speakers klopt niet.

Wel gaaf de donker chrome voet.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Anoniem: 741685 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 10:39:
Nou, Goedemorgen beste mensen ik ben er uit na un telefoontje aan Hificorner : Ik heb de pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805C Zwart besteld en betaald en de pricewatch: Sony Bravia KDL-50W809C Zwart uiteindelijk gekregen. Wat een service 200 Hz & 10 watt extra voor hetzelfde geld. Ik zeg ; waren ze allemaal maar zo ;-)
Wat staat er op de factuur?
Wat McGryphon zegt dus, als je garantie nodig hebt dan kunnen ze moeilijk doen.

Ik heb zelf destijds een Sony xperia Z2 ontvangen ipv een LG G2, dat scheelde bijna 200 euro, dus daar heb ik niet moeilijk over gedaan, gelukkig ook geen garantie nodig gehad. Bij mij staat er LG G2 op de factuur.

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bijzondere interpretatie van die service. Is dat omdat je een beter model hebt gekregen? Neem aan dat je het geen goede service had genoemd als je een lager model had gekregen. Uiteindelijk levert de winkel niet wat je besteld hebt.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En je kan problemen krijgen met garantie.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 10:37
Het is wel verstandig als je even een nieuwe factuur vraagt waar de Sony Bravia KDL-50W809C op vermeldt staat voor het geval je garantie nodig hebt. Want daar kunnen ze inderdaad moeilijk over doen, aangezien het toestel niet overeenkomt met wat er op de factuur staat.

Of er op een andere manier voor zorgen dat het zwart op wit staat zodat je het bewijs hebt dat ze op de hoogte zijn van het leveren van een verkeerd artikel maar hier niets mee doen. Aan een telefoontje heb je immers niets, tenzij je het hebt opgenomen.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je moet wel even kijken of de factuur overeenkomt met wat je hebt gekregen. Als je dan eventueel garantie wilt claimen heb je geen problemen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee