ASUS ROG G751JY-T7468T 32GB, 512SSD, 1TB HDD, GTX 980M

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLYINGDUTCHMENN
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-05-2020
Hallo,

Ik weet niet of ik dit onder het juiste "topic" plaats. zoniet, graag advies waar dit wel te doen.

Ik heb TE KOOP

Ik heb een Nieuwe Asus ROG G751JY-T7468T (in doos met alle papieren en aakoopsbewijs) met
i7-4870HC Processor
32GB ram
512SSD
1TB HDD
GTX 980M videokaart
17.3 inch scherm
verlicht toetsenbord
HDMI
4x USB 3.0
Thunderbolt port

en nog veel meer lekkers. dit is de krachtigste/dikste laptop die Asus heeft. (de G751JY-t7338t is ook al dik, maar heeft maar 16gb ram)

Winkelprijs is 2700 euro.

Heb je Interesse, stuur me dan een bericht en kan ik hem voor een betere prijs aan je overdoen (wel redelijk houden)

De laptop is te bezichtigen/op te halen in Rotterdam. het liefst heb ik dat je hem persoonlijk op komt halen. Opsturen vind ik geen problem, maar het lijkt me voor de koper wat vertrouwelijker/veiliger zo'n dure aankoop zelf in handen te krijgen.

Voor evt Belgische kopers: vrijdag en zaterdag avond/nacht ben ik in Brasschaat en kan ik hem meenemen.

FLYINGDUTCHMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Dit mag onder Vraag & Aanbod worden geplaatst :) Succes

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:38

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

idd, even een adv maken in v&a. Maar even zonder grappen, wat is in vredesnaam het punt van een laptop a 2500 piek :O

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymane
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:04
Een 4870HC processor nog wel, dat moet een nieuw type zijn, want die ken ik nog niet. Dat moet dus gewoon een HQ zijn.

Enniewee, voor de helft minder heb ik een 980M met Skylake en DDR-4 en de mogelijkheid tot 2 2.5 inch harde schijven en 2 M.2 harde schijven. 2700 is echt way-way-waaaaaay too much.

Maar je kan altijd een gok wagen onder vraag en aanbod. Het is maar wat de gek ervoor geeft, al geef ik je meer kans op Marktplaats.