Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil advise over tablets.

Voor mijn nieuwe studie wil ik graag een tablet. Ik heb al een laptop, maar dit is een gamelaptop dus onhandig voor hoorcolleges. Dit zijn de dingen die ik graag zowiezo wil hebben:

- Windows tablet (win10)
- Office
- ongeveer 10/12 inch
- Met toetsenbord (als het kan, of er bij kopen)
- Een accu die lang mee gaat
- Stevig, maar niet zwaar.
- Helder beeld hoge resolutie
- Eventueel SSD

Ongeveer 400 euro wil ik er aan besteden. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je weet wat je wilt hebben, dan kun je toch gewoon met de http://tweakers.net/pricewatch/ gaan selecteren en je inlezen op de mogelijkheden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij ingelezen en kwam op de serie van asus t100 uit, maar er zijn een paar nadelen van de series dus vandaar dat ik het gewoon hier nog een keer vraag. Misschien hebben jullie een ander alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:54
Ik wilde die dus net aan je gaan voorstellen. Voordat we advies kunnen geven is het mogelijk handig als je zo veel mogelijk vertelt wat jij zelf al bekeken hebt en waarover je nog twijfelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
Dus je kijkt naar de t100 serie van Asus, maar waarom zie je dit niet zitten?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken naar de reviews van de asus t100HA.

De nadelen ervan zijn dat hij een krappe opslag heeft van 32GB. De resolutie is niet hoog. Ook heb ik gelezen dat hij nog al sloom kan zijn soms. Ook is het jammer dat er geen USB 3.0 in de dock zit.
Anderzijds heb ik altijd wel mijn vertrouwen in Asus gehad.

Verder zit ik ook te twijfelen aan de surface 3. nadeel daarvan is dat die echt te duur is voor mij en ook de accessoires is duur. Ook is deze zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor hebben we het aankoopadviesforum. Graag eerst even De regels voor dit forum doorlezen voortaan.

In dat forum krijg je een template die je kunt gebruiken om je vraag te stellen. Graag je daar aan houden, want we verwachten een beetje meer eigen input dan wat je nu laat zien. Dan kunnen we je ook beter helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.