Niet om het een of ander hoor, maar ik vind de site niet geloofwaardig. Bij de snelheid van de zwaartekracht zit ie ongelofelijk uit z'n nek te lullen.
Zwaartekracht is geen vectorveld, maar een tensorveld. Bij Relativiteitstheorie gebruik je geen Laplace operator, maar een ander soort.
Weet zelfs ik als 1ste jaars natuurde studentje.
At this point, we have shown that:
· Transverse aberration must always be considered when transverse motion of the target body occurs.
· Specifically, transverse aberration is present for light, a field propagating at the speed of light.
· Aberration must also apply to transverse motions through electrodynamic or gravitational fields.
· The absence of aberration in the equations of motion is the logical equivalent of taking the field propagation speed to be infinity, because that drives aberration to zero.
· Strongly faster-than-light (ftl) propagation speeds violate no laws of physics because Lorentzian relativity (LR) is experimentally viable and allows ftl propagation speeds; and the field interpretation of GR is as compatible with LR as it is with SR.
· So ftl propagation in forward time is definitely possible; and gravitational and electrodynamic forces are examples of such ftl propagation.
Laatste punt is Bull-Shit (ja, met hoofdletters!)
De vergelijkingen van Maxwell, die hij wel onderschrijft, geven duidelijk aan dat golven in het elektromagnetische veld zich verplaatsen met snelheid c.
Verder snap ik zijn onderscheid tussen Lorentzian Relativity en Special Relativity niet. Volgens mij zijn ze namelijk precies hetzelfde. Weliswaar bestonden de Lorentz vergelijkingen al voordat Einstein zijn theorie bedacht, maar de Lorentz vergelijkingen zijn een onderdeel van Special Relativity, en precies die vergelijkingen geven aan dat causaliteit geschonden wordt als je sneller dan het licht informatie kan verzenden.
Verandert z'n sig te weinig.