Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkone
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-08-2023
Ik heb een dark rock tf, ik zou hier graag witte accenten in willen aan brengen voor mijn wit/zwart build.
Case is een nzxt s340 wit, Asus z170a mobo. Nu kan ik de fan wit maken en de behuizing zwart laten of juist de fan zwart laten en de behuizing van de CPU fan wit spuiten.
Wat zou jullie voorkeur hebben?
Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsTange
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 09:56
Ik zou niet te snel de koelribben spuiten... De verf isoleert namelijk het aluminium van de ribben waardoor ze minder warmte afstaan.

In de praktijk zou ik niet weten hoeveel % dit daadwerkelijk zou verschillen hoor! misschien is het zo weinig dat het te verwaarlozen is. Persoonlijk zou ik alleen de behuizing van de fan spuiten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-04-2024

FemkeToele

madebyfat.com

Bedoel je dat je twijfelt tussen de fan blades wit of het fan frame wit?

In dat geval zou ik voor de fan blades gaan! Omdat als een wit onderdeel rond draait het er mooi uit ziet en je het stof oid toch niet kan zien, op het frame wel. :)

evt kun je nog wat kleinere elementen zoals de heatpipe dopjes wit maken. Veel zwart met kleine witte details ziet er wel chique uit!

facebook.com/FATcasemodding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

xkone schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:22:

Wat zou jullie voorkeur hebben?
Cheers
Gewoon niet spuiten en een nieuwe fan kopen die de correcte kleur heeft? Tenzij je bizar goed paint-skills hebt (op de fan blades), geef ik je op een bordje dat je de fan blades nooit "gewicht gebalanceerd" kan spuiten en dat je over een week of wat een nieuw topic komt openen dat je gloednieuw CPU-cooler ratelt tijdens het draaien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof