Toon posts:

Advertentie schuift in browser

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe laptop. Paar dingen op geinstalleerd als adblocker, AC3 filter en VLC mediaplayer etc.

Ik weet niet of het daar aan ligt maar sinds ik websites bezoek als tweakers of nieuwssites schuift er de hele tijd een advertentie boven in mijn browser. Ik word er gek van en snap niet hoe het kan en hoe ik die weg krijg. Gebruik zelf Chrome maar ook in Edge gebeurt het. Heel irritant. Komt het door die adblocker?

Dank voor een reactie.

Lara

Alle reacties

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:26:
Sinds kort heb ik een nieuwe laptop. Paar dingen op geinstalleerd als adblocker, AC3 filter en VLC mediaplayer etc.

Ik weet niet of het daar aan ligt maar sinds ik websites bezoek als tweakers of nieuwssites schuift er de hele tijd een advertentie boven in mijn browser. Ik word er gek van en snap niet hoe het kan en hoe ik die weg krijg. Gebruik zelf Chrome maar ook in Edge gebeurt het. Heel irritant. Komt het door die adblocker?

Dank voor een reactie.

Lara
Welke adblocker gebruik je?

Scan je computer even met de volgende programma's:

https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
https://www.malwarebytes.org/junkwareremovaltool/

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-02-2016 03:07 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Verwijderd

Topicstarter
De adblocker van Chrome gewoon.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:26:
Gebruik zelf Chrome maar ook in Edge gebeurt het. Heel irritant. Komt het door die adblocker?
+
EDGE heeft geen enkele mogeljkheid tot plugins. Als daar zaken verspringen, heb je waarschijnlijk andere zaken geinstalleerd op jouw PC die denken te moeten ingrijpen op de manier hoe jouw browsers reageren.

Daarnaast zeg je in de startpost dat je "adblocker" geinstalleerd hebt; wat gebeurt er als je die gewoon eens even deinstalleert en kijkt hoe Tweakers en andere sites er dan uitzien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

De adblocker van Chrome...

Chrome heeft geen ingebouwde adblocker. Dus moet dat van een derde partij geïnstalleerd worden. Hoe heet de adblocker?

AdblockPlus?

AdBlock?

Scan dus even je pc met de bijbehorende linkjes.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ