Nieuwe Medion P6661 kortsluiting?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Tijdens de BTW dagen (2016) van de Mediamarkt heb ik een Medion laptop (p6661 erazer) gekocht. Om de paar dagen viel de laptop vanzelf uit totdat eergisteren de laptop ook niet meer wilde opstarten. de ventilator blaast op volle toeren en de laptop typt vanzelf, waardoor ik mijn wachtwoord niet meer kan intypen. Ik heb de laptop inmiddels teruggebracht, maar ik vraag mij nog steeds af waar dit aan kan liggen? ik dacht zelf aan kortsluiting, maar misschien is het ook wel iets anders. iemand enig idee?

Groet Bassie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Als er een serieuze kortsluiting zou zijn zouden de zekeringen in de voeding springen.
En een kortsluiting in het toetsenbord tjah dat hoor je niet vaak. Zeker niet bij een nieuwe.

Productiefout Medion kennende. Ik durf voor 90% zeker te zeggen dat als je je laptop terug krijgt en hij is opgezonden naar medion dat het moederbord is vervangen.
doen ze vrijwel altijd.

Eigenlijk zou je het zo niet kunnen zeggen wat het was. Wat ik uit OP opmaak is dat de lapp nooit goed heeft gewerkt. Maar met zo weinig info blijft het toch giswerk

Als ie terug komt doet ie t weer (hopen we) dat is het belangrijkste ;)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat hoop ik ook, het gekke ervan is dat hij (met voeding) 3 keer eerder tijdens het kijken van een film of het typen in word gewoon uitviel en sinds gisteren helemaal niks meer deed. ik kreeg een melding te zien dat de laptop verkeerd was afgesloten en opnieuw installeren wilde hij ook niet, alsof hij vastzat in zijn bootmodus. kan het ook geen fout zijn geweest in de voeding of transformator? of heeft dat er niks mee te maken? in ieder geval bedankt voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJanzn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
Een zelftypend toetsenbord zie ik veel bij vochtproblemen. Een paar druppels koffie of cola is genoeg.
Heb je zelf de verzegeling verbroken? Of was de doos al geopend?

[ Voor 27% gewijzigd door MJanzn op 26-02-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb er alleen geen vocht op laten vallen :(