Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vexxon
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 13:28
Ik kan nu een nieuw toestel nemen, maar twijfel erg of ik nu een Lumia 950 (XL) neem of wacht op een eventuele Surface Phone.
Wat denken jullie?

• m3gA
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19:24
Aangezien er nog niks bekend is over een surface phone en het alleen maar geruchten zijn kun je daar geen goede beslissing over maken.

• Tom.Gerritse
  • Registratie: juni 2013
  • Niet online
Zelf sta ik inderdaad ook voor deze keuze.
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om EERST een Lumia 550 of 650 te kopen om te wennen aan Windows 10 Mobile. Ik heb dit gedaan door mijn abonnement voor 1 jaar met een sim-only abonnement te verlngen.

Als Windows10Mobile me bevalt EN ze introduceren einde van dit jaar de SurfacePhone waar we allemaal op hopen, dan koop ik in december die SurfacePhone. Dus kortom: neem iets voor 1 jaar met een goedkoop toestel en dan heb je volgend jaar alle vrijheid om te doen en laten wat je wil!

• Amadeus1966
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:42
Je kan altijd gaan wachten op the next big thing.
Maar ja, wat is the next big thing.
De surface phone is slechts een wereld wijd verspreid dorpsroddel met hier en daar een hint van MS.
De 950 ( XL ) is een feit net als dat er nieuwe modellen komen die gelijkwaardig of misschien ergens zelfs beter zijn zoals de nieuwe HP Elite X3 of de Acer Jade Primo.
Je kan daar ook op wachten, of misschien wel op de opvolger daarvan.
En uiteindelijk blijf je gewoon wachten en heb je nog steeds niets.
Er zal toch ooit een moment komen van ....ja dat is hem.....of niet?

Ik en nu spreek ik puur voor mijzelf, ik zie in de huidige generatie nog steeds geen wowfactor.
De toestellen zijn zonder meer goed maar windows 10 zelf nog niet.
Niet in de zin van ik gooi daar even een paar honderd euro tegenaan en zie wel waar het strand.
Nee voor dat geld wil ik een toestel kopen die voor mij in alle opzichten perfect is,
niet alleen hardware maar ook het o.s.

Ik heb een vrij oude 1320 en het klinkt misschien gek,
maar in de 950( xl ) zie ik voor hetgeen waarvoor ik hem zal gaan gebruiken geen enkele upgrade,
behalve dan de camera.
Zolang Win 10 nog steeds niet de stabiliteit geeft zoals ik deze ervaar op 8.1 dan blijf ik in de pauze modus.
Ik wil geen 6 a 700,- kostend apparaat op mijn nachtkastje hebben liggen en een Hema wekker als backup om te voorkomen dat ik mij verslaap omdat de wekkerfunctie het weer eens begeeft of dat het toestel uit zichzelf heeft besloten om zichzelf opnieuw op te starten.

Je kan zoals eerder al is aangegeven overwegen om een lowbudget exemplaar te kopen of een goedkoop tweedehandsje en vandaaruit gaan kijken wat je nu echt wil.

Let wel, het is niet zoals bij Android wel het geval is een race om specs om een goede beleving te krijgen voor wat betreft het o.s.,
een lowbudget toestel geeft je nagenoeg hetzelfde plezier als een exemplaar uit een duurdere prijsklasse.

Onze jongste telg heeft nu al ruim een jaar mijn oude afgeschreven 520 en ondanks een gebarsten scherm draait dat ding als een tierelier ( let wel een 520 is één van de goedkoopste, zo niet de goedkoopste lumia's toendertijd op de markt, menig toestel van de grotere merken en duurdere prijsklasses met dito veel betere specs die dat niet kunnen evenaren ).

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 20:19
Ik ben al een jaar of 10 (sinds de Palm Treo 650) op zoek naar de perfecte smartphone. En ik vind hem niet. Had ik de Lumia 950 toen gehad, had ik niet geweten wat me overkwam. Kortom, je kunt wachten maar het zal nooit aan je eisen voldoen.

De Lumia 950 benadert voor mij perfectie. Benadert, want wat ik dan weer mis is de FM radio. Had ik de Lumia 950 XL moeten nemen. Maar die vind ik dan weer te groot. Ik koop mijn toestellen meestal tweedehands. De Lumia 950 was ongepland, maar echt ver beneden de nieuwprijs. Twee weken oud. Maar daardoor kan ik het me veroorloven om hem over een jaar weer te verkopen en voor de Surface Phone te gaan. Of niet. Hiervoor had ik een Lumia 640 XL. Kwa beleving maakt dat inderdaad niet heel veel verschil. Voor mij was de camera de belangrijkste reden om over te stappen.

Kortom, ik zou niet op die Surface Phone wachten. En of het dan de 950 XL moet zijn. Kan, maar je zou ook inderdaad eerst voor een wat goedkoper toestel kunnen gaan om te kijken of het systeem je bevalt.

• Amadeus1966
En komen ze eindelijk met iets leuks, wordt het weer niet verkocht aan particulieren.

http://www.windowscentral...=navigation&utm_source=wp

Kijk dat zijn leuke ontwikkelingen natuurlijk,
maar verkoop die rommel dan ook aan gewone stervelingen en niet alleen maar aan bedrijven.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06-10 09:56
Ik heb exact dezelfde gedachte. Ik wacht in ieder geval op een nieuw model. De lumia 950xl vind ik te groot en de sd808 die in de l950 zit vind ik niet zo'n grote upgrade dan de sd800 die in mijn l930 zit. Dus ja, dan maar nog eventjes wachten.

Had gezien dat ze een W10M rom gingen maken van de one plus 3 en Xiaomi Mi 5, misschien overweeg ik dat nog eventueel.

• Amadeus1966
He, dat heb ik gemist.
Losse roms gecombineerd met de gedegen kennis van menig hobbyist zoals bijvoorbeeld bij tweakers ....eh bedoel XDA dan is er misschien ook nog hoop dat deze roms op een dusdanig onorthodoxe wijze mishandeld worden dat ze ook voor andere apparaten geschikt worden gemaakt.

• xRaticcc
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-03-2016
quote:
Amadeus1966 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:11:
He, dat heb ik gemist.
Losse roms gecombineerd met de gedegen kennis van menig hobbyist zoals bijvoorbeeld bij tweakers ....eh bedoel XDA dan is er misschien ook nog hoop dat deze roms op een dusdanig onorthodoxe wijze mishandeld worden dat ze ook voor andere apparaten geschikt worden gemaakt.
??? Deze roms komen van microsoft zelf.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Begin eens met De regels voor dit forum, want dit is niet hoe je een topic start.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True